• Nevelinane

    Poly relation?

    Hej, som singel önskar jag att träffa mannen i mitt liv och allt det där, men ibland undrar jag om det skulle funka att ta det ytterligare ett steg med fler i relationen eller ej. Jag menar inte ett öppet förhållande där man träffar andra hur som helst, utan ett poly förhållande där man håller sig inom gruppen. 
    Det mest troliga är nog att jag i så fall först träffar en man och sedan tillsammans med honom träffar ett annat par. Detta är inte bara menat som swingers utan som relation. Jag är osäker på om man skulle bo ihop allihop eller om man bor parvis, men jag tror parvis som grannar skulle låta bra. Finns någon som provat detta ? Det skulle kunna göra så att man kan få bara lite bisexuell till exempel, men går egentligen inte ut på att träffa massa olika partners. Finns någon här som har erfarenhet av detta och i så fall, hur funkade det? Tycker ni att känslan av utvaldhet försvinner om man lever som poly?

  • Svar på tråden Poly relation?
  • Amaltea

    Var bara ärlig med att det är en polyrelation du söker och vill ha, från början och inte att det kommer fram senare när det finns känslor inblandade.

Svar på tråden Poly relation?