Fler som vägrar ha sex med sin man när han betett sig som en idiot?
Som rubriken lyder
Som rubriken lyder
samma här. frun går och surar ibland och då är det passivt aggressivt som gäller. silent treatment. om jag var glad och längtade efter henne 30 sek tidigare så tappar jag all lust och precis hela kroppen slaknar.
går undan eller går ut ett tag.
tyvärr kan det sedan sitta i ganska länge trots hon tinat upp och e glad igen. så har vi det ganska trevligt resten av kvällen men nåt sex blir det inte
Mycket bekant från i fjol. Lite sådär lättsamt att ts körde ut honom i soffan men kröp sen ner där. Fick pisk av läsarna för att ts uppförde sig idiotiskt och blev sur för den reaktionen.
Ts tyckte hon var lite så där gulligt tjejjig och undrade om fler gjorde så...hi hi.
Mycket bekant från i fjol. Lite sådär lättsamt att ts körde ut honom i soffan men kröp sen ner där. Fick pisk av läsarna för att ts uppförde sig idiotiskt och blev sur för den reaktionen.
Ts tyckte hon var lite så där gulligt tjejjig och undrade om fler gjorde så...hi hi.
Ett straffknull ligger väl aldrig fel, ligg med han JUST därför att han gjort något dumt, som ett straff.
Jag är väldigt sällan sugen på sex så om jag tycker han är en idiot har jag inte husfridssex med min man
Jag är väldigt sällan sugen på sex så om jag tycker han är en idiot har jag inte husfridssex med min man
Det är så sällan min man är en idiot så det har inte påverkat vårt sexliv, skulle jag säga.
Det rör sig om kanske 4-5 bråk på 20 år när vi varit så arga på varann att det har riskerat relationen men vi är alltid okej igen innan vi sover (även om det har tagit till mitt i natten då ett par gånger)
Självklart. Varför skulle jag vilja ligga med en idiot?