• Wed 17 Aug 2022 20:48
    2240 visningar
    12 svar
    -2
    12
    2240

    Min nya pojkvän oroar mig..

    Jag är 20 år och min pojkvän är 31 år, vi träffades på jobbet o tyckte om varandra i typ 1 och halvt månad innan vi blev ihop. för det första, jag har daddy issues alltså attraktion till äldre mån, och jag saknar kärlek från mina föräldrar. För det andra så är han gift utan barn, han säger att hans relation med sin fru är inte så bra eftersom hon har redan varit otrog mot honom. Han jobbar mer än vad jag gör, men på jobbet så pratar vi inte eftersom det är ?arbetsmiljö? han pratar med andra kollegor och skrattar o skojar med de (de är tjejer och snygga)? jag har aldrig haft sex o aldrig låtit någon röra mig på kroppen (utan kläder) men jag älskar honom och jag förstår att han är äldre och har behov så jag låter honom? (utan sex dock för vi har pratat om det, han vill bara göra mig redo) men jag känner också att han skickar meddelande o träffar mig endast när han vill annars är han upptagen med vänner och jobb? 
    vad ska jag göra med det hela?? jag har också depression och oroar mig ofta.. och det känns inte så bra?

  • Svar på tråden Min nya pojkvän oroar mig..
  • Anonym (E)
    Wed 17 Aug 2022 20:55
    #1
    +3

    Göra....? Du ska dumpa honom!!

  • Anonym (Teddy­)
    Wed 17 Aug 2022 20:56
    #2
    +1

    Man kan ju naturligtvis inte vara ihop med någon som är gift. Den personen har redan ett seriöst förhållande och det är inte med dig. Du är den andra kvinnan, en kk eller vad man nu ska kalla det. Han utnyttjar dig och det är bra att ni ännu inte har haft sex tycker jag. Släpp honom och lev livet som en 20-åring ska göra.

  • Anonym (E)
    Wed 17 Aug 2022 20:59
    #3

    Och gå i terapi. Det är inget fel med att ha äldre partners men du gör det av fel orsaker och kommer fortsätta välja dåliga partners så länge du går omkring med issues.

  • Anonym (Mmm)
    Wed 17 Aug 2022 21:00
    #4
    -1
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-17 20:56:53 följande:

    Man kan ju naturligtvis inte vara ihop med någon som är gift. Den personen har redan ett seriöst förhållande och det är inte med dig. Du är den andra kvinnan, en kk eller vad man nu ska kalla det. Han utnyttjar dig och det är bra att ni ännu inte har haft sex tycker jag. Släpp honom och lev livet som en 20-åring ska göra.


    Jag har redan pratat med honom om den där, hans fru har varit otrogen säger han o att deras relation är inte så seriöst nu.. ska jag prata med honom om det igen? 
  • Anonym (??)
    Wed 17 Aug 2022 21:02
    #5
    Anonym (Mmm) skrev 2022-08-17 21:00:20 följande:
    Jag har redan pratat med honom om den där, hans fru har varit otrogen säger han o att deras relation är inte så seriöst nu.. ska jag prata med honom om det igen? 
    Glömde du bort ditt nick?
    Jag tror du trollar. 
  • Anonym (??)
    Wed 17 Aug 2022 21:04
    #6
    Anonym (??) skrev 2022-08-17 21:02:56 följande:
    Glömde du bort ditt nick?
    Jag tror du trollar. 
    Din nya pojkvän....eller hur? 
  • Anonym (E)
    Wed 17 Aug 2022 21:08
    #7
    +2
    Anonym (Mmm) skrev 2022-08-17 21:00:20 följande:
    Jag har redan pratat med honom om den där, hans fru har varit otrogen säger han o att deras relation är inte så seriöst nu.. ska jag prata med honom om det igen? 
    Säger han ja!! Fråga frun ska du nog få höra.... Vem tror du är den otrogna egentligen, när det är HAN som försöker ligga med småtjejer?
  • Anonym (Mmm)
    Wed 17 Aug 2022 21:09
    #8
    -1
    Anonym (??) skrev 2022-08-17 21:04:08 följande:
    Din nya pojkvän....eller hur? 
    Trollar om vadå? Ja min nya pojkvän o vi har redan pratat om allt i början av förhållandet (det är 3 veckor nu) 
  • Anonym (Mmm)
    Wed 17 Aug 2022 21:13
    #9

    Du har en poäng där?. en jätte bra poäng? 

  • Anonym (aaa)
    Wed 17 Aug 2022 21:32
    #10
    +1
    Anonym (Mmm) skrev 2022-08-17 21:00:20 följande:
    Jag har redan pratat med honom om den där, hans fru har varit otrogen säger han o att deras relation är inte så seriöst nu.. ska jag prata med honom om det igen? 
    Men han ÄR INTE SINGEL!!!! Det kan vara som han säger om hans partner men så länge de är tillsammans så är det DU som är den som blir utnyttjad i detta. 
    Han kan lämna henne idag om han vill - men han har uppenbarligen inte gjort det. 
    Oavsett hur de har det så är de gifta!

    Dumpa den där skenhelige typen. Han har dig bara en stund för att det är skoj. 
  • Anonym (Teddy­)
    Wed 17 Aug 2022 21:36
    #11
    +1
    Anonym (Mmm) skrev 2022-08-17 21:09:08 följande:
    Trollar om vadå? Ja min nya pojkvän o vi har redan pratat om allt i början av förhållandet (det är 3 veckor nu) 
    Men förstår du inte? Han har inget förhållande med dig, han har redan ett förhållande sen länge, med sin fru. Du kommer i andra hand.
    Prata om vad? Varför tror du han säger vad han säger och varför tror du han skulle säga nåt annorlunda nu? Han vill knulla vid sidan om. Utnyttja dig. Du verkar duktigt naiv om du tror på vad han säger bara för att han säger det. Vem är han, Jesus eller? Brukar du blint tro på allt som folk säger? Om detta är sant rekommenderar jag dig att söka psykolog för att skaffa dig lite stake.
  • Anonym
    Wed 17 Aug 2022 22:16
    #12

    Ni är inte ihop. Han är inte din pojkvän. 
    Han är gift med en annan kvinna, helt av fri vilja. För att han älskar henne och det är henne han vill komma hem till på kvällen.

Svar på tråden Min nya pojkvän oroar mig..