• 1jasminar

    Gravtest ökar inte i styrka

    Hej, jag är nu BIM+8 och mitt grav test är likadan som den var när jag först plussade BIM+4, finns det hopp?? Lägger in bilder

  • Svar på tråden Gravtest ökar inte i styrka
  • Min älskade dotter

    Hej! HCG ökar ungefär varannan dag. I och med att du testat med ett annat test så skulle jag inte oroa mig över det. ser ut som det från idag är ett rfsu-test och de ökade inte alls
    för mig på 3 dagar. 


    Lycka till! 

  • Wave Mother

    Jag skulle inte haka upp mig för mycket på det. Dels ökar hcg relativt sakta (varannan dags fördubbling är det väl?), och sedan kan ju annat påverka, som tiden på dagen man tar testet, hur mycket man druckit och hur länge man hållit sig osv.

    Vänta någon vecka till och testa då, så kommer det bli tydligare om det har ökat eller inte.

  • Happy80

    hur bra koll har du på din ägglossning, kan den varit senare? Om du verkligen är på bim +8 borde cb digital vara på minst 2-3 veckor (man får vanligtvis 2-3 runt bim eller ett par dagar efter), men allt beror ju på när man faktiskt haft ägglossning.

    Om du inte haft några andra tecken på missfall så är det bara att vänta och se tyvärr, det man kan göra om
    man är orolig är att göra hcg test privat via werlabs för att kolla om det ökar som det ska.

Svar på tråden Gravtest ökar inte i styrka