• Anonym (Lust)

Skilsmässa och sex

Jag är i en skilsmässa,  det är 5 månader kvar tills den går igenom men min man och jag har muntligt avslutat förhållandet. Men vi bor fortfarande under samma tak.

Nu kommer mitt problem, jag har sån jäkla sexlust men vet inte vad jag ska göra åt det. Eller kan snarare. Jag ser oss som gifta tills skilsmässan är igenom även om det är slut. Så jag kan inte bara träffa ngn för lustens skull. Har inte tid till det som det är just nu heller. Sen så har jag haft samma man i 11 år så vette fan om jag vet hur man gör med någon annan (missförstå mig rätt).

Leksaker har jag men är aldrig ensam att ta hand om mig, vi har 3 barn ihop. 

Ni kan nog knappast lösa mitt problem utan ville bara gnälla av mig att jag är kåt, inte haft sex på flera månader och lär inte få ngt på minst 5 om inte min blivande ex man hittar lägenhet snart.

• Svar på tråden Skilsmässa och sex
  • Anonym (varannan helg?)

När ni är skilda kommer ni ju att samsas runt vårdnaden antar jag
    varför inte börja redan nu och testa? släppa lite på pressen att gå hemma och trampa
    då kan ni bestämma att ni tar hand om barnen och ruljansen hemma varannan helg eller så. den som är barnfri kan då hälsa på nån kompis, gå ut och roa sig, träna eller bara vara hemma och slöa
    i ett sånt upplägg behöver inte partnern veta vad man gör på sina fria helger

är inte han i samma situation egentligen?

• Anonym (Fundersam)

Berodde skilsmässan på olika sexlust?

• kåtochnyfiken

man kan alltid ha kul digitalt :)

• Anonym (E)

Ja ni är gifta men ni är INTE ett par, så du kan ligga med vem du vill. Om du inte tycker det är ok för samvetet så onanera.

Du skriver att du inte har tid att träffa någon eller onanera men pappan får väl ta hand om barnen ett tag så du kan åka iväg och få dina lustar tillfredsställda, hur du än tar hand om den biten.

• Anonym (M)
    Anonym (Lust) skrev 2022-09-01 11:42:17 följande:

Ni kan nog knappast lösa mitt problem utan ville bara gnälla av mig att jag är kåt, inte haft sex på flera månader och lär inte få ngt på minst 5 om inte min blivande ex man hittar lägenhet snart.

Hmm, skaffa egen lägenhet där du kan ha sex?
  • Anonym (Lust)
    Anonym (varannan helg?) skrev 2022-09-01 11:48:42 följande:

När ni är skilda kommer ni ju att samsas runt vårdnaden antar jag
    varför inte börja redan nu och testa? släppa lite på pressen att gå hemma och trampa
    då kan ni bestämma att ni tar hand om barnen och ruljansen hemma varannan helg eller så. den som är barnfri kan då hälsa på nån kompis, gå ut och roa sig, träna eller bara vara hemma och slöa
    i ett sånt upplägg behöver inte partnern veta vad man gör på sina fria helger

är inte han i samma situation egentligen?

Vi har var sin dag på helgen som vi får hitta på ngt på var sitt håll. Jag tränar 2-3 dar i veckan och dom andra dagarna är han fri att göra saker. 
    Även om jag KAN ha sex med någon annan så är det svårt, Kommer alltid hem efter en kväll ute. Vet att han skulle bli extremt svartsjuk annars. Även om jag inte bryr mig om vad han gör. Men den svartsjukan vill jag inte ha i onödan eftersom vi för tillfället måste leva ihop ett tag till och fungera framför barnen.
  • Anonym (Lust)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-09-01 11:53:08 följande:

Berodde skilsmässan på olika sexlust?

Nej, eller jo beroende på hur man ser på det. Jag vill inte ha sex med honom pga att jag inte har dom känslorna för honom. Han har blivit som en bästa vän eller mer en bror. Så vi går båda runt och är sexuellt frustrerade.
  • Anonym (Lust)
    Anonym (M) skrev 2022-09-01 13:04:29 följande:
    Skilsmässa och sex
    Hmm, skaffa egen lägenhet där du kan ha sex?
    Om det hade vart enkelt Tungan ute Jag kommer bo kvar i lägenheten och har inte råd med en enbart för sex
  • Anonym (E)
    Anonym (Lust) skrev 2022-09-01 19:04:49 följande:
    Vi har var sin dag på helgen som vi får hitta på ngt på var sitt håll. Jag tränar 2-3 dar i veckan och dom andra dagarna är han fri att göra saker. 
    Även om jag KAN ha sex med någon annan så är det svårt, Kommer alltid hem efter en kväll ute. Vet att han skulle bli extremt svartsjuk annars. Även om jag inte bryr mig om vad han gör. Men den svartsjukan vill jag inte ha i onödan eftersom vi för tillfället måste leva ihop ett tag till och fungera framför barnen.
    Asså man måste inte sova över hos nån för att man har sex. Och man måste inte ragga upp nån på krogen heller för att ha sex. Testa Tinder eller nåt! Det går att hitta fina killar där också som vill ha sex på dina villkor.
  • Anonym (Noemi)

Träffa någon som kan ha sex med dig på lunchen eller efter jobbet istället för träningen. 

• Anonym (Vänster är ett skällsord)

Ser du bara någorlunda ok ut så är det plättlätt för en kvinna att hitta någon som är villig att ha lite tillfälligt sex.

Ut med en blänkare på någon kontaktsida, var rak och ärlig om vilken situation du är i och vad du söker.
    Du kommer bli överöst med skamliga förslag som du sedan kan välja o vraka mellan och diktera villkoren för träffarna.

Jag är själv relativt nyskild, skulle absolut inte tacka nej om en kvinna erbjöd sig att komma hem till mig lite då o då när hennes lust faller på... O det skulle förmodligen ingen man....

• Anonym (varannan helg?)
    Anonym (Lust) skrev 2022-09-01 19:04:49 följande:

Hans eventuella svartsjuka får han ta ansvar för själv. Är det värre än att vara frustrerad i 5 månader till?
    du borde prata klartext med honom och säga till honom att han får skärpa sig. ni är inte ett par längre och du är inte intresserad av hans åsikter.

bra tips om att kombinera med träningen. träffa kk, ligga och sen till träningen en kortis mest för att duscha. eller låna en dusch hos kkn
    man hinner en hel del på ett par timmar

• Anonym (Samma sits)

Vi är i samma sits. Men vi har fortsatt att ha sex med varandra... Kanske inte så bra, men det är en fungerande lösning så länge vi bor i samma hus och ingen har någon annan. Det är inte på grund av sexet vi går skilda vägar. Jag trodde det var slut när hon flyttade till gästrummet men efter några veckor föreslog hon sex och jag gick med på det.

• Anonym (Bc)

skaffa ett konto på bodycontact eller liknande. Där kan du lätt hitta en man att ha sex med en timme eller två lite då och då. hittar du någon som är singel så kan ni ju träffas hos honom lite snabbt en kväll i veckan (istället för träning) eller din barnlediga dag på helgen.

annars är tricket att onanera i duschen för snabb release

• Anonym (Skild, hade KK)

När jag och mitt ex gick isär så bodde vi också ihop ett tag innan skilsmässan gick igenom. 

Jag träffade då en man som jag hade sex med, började träffas som KK och givetvis tog inte jag hem honom eller berättade om det för mitt ex. Jag och exet hade även överenskommelsen om att vi helst inte ville höra om den andre skulle på dejt osv, om det inte blev mer seriöst eller så då förstås.  

Vi träffades på andra platser och detta kunde vara under en lunch, efter jobbet osv. Exempel på platser var hotell, bilen, jobbet osv. 

• yyyyhej

Herregud bara ta med dig en vattentät vibrator in när du duschar?? Så svårt kan det inte vara att lösa ditt "problem" även fast din familj är hemma.

Svar på tråden Skilsmässa och sex