• Trana123

    BIM oktober - 2022

    Slänger in en ny tråd för oss med BIM i oktober! 


    Själv fick jag min första mens idag sen jag slutade med minipiller den 23 augusti! 


    nu är jag redo att skaffa ett syskon, har en dotter sen innan som snart blir 2 år :) 

    jag hade en cykel på 28 dagar innan jag åt p-piller så min förväntade bim är så isåfall 6/10 om det håller sig så! 


    6/10 Trana123

  • Svar på tråden BIM oktober - 2022
  • Boomsin

    Är på cd 51 och ännu inte mens. Har dock haft mens känningar i över 2 veckor nu men den kommer aldrig. Jag ställer in mig på att jag troligen inte haft ägglossning denna månaden. 

  • Vimza
    Melsson skrev 2022-10-26 12:15:17 följande:
    Åh vad tråkigt! Jag har inte testat mig men har mens-känningar så den dyker nog upp när som helst (har BIM imorgon) 
    Ja men det är bara pået igen!
    Har beställt hem ägglossningstest och ska prova med du nu nästa månad. Har du kört med det eller utan? 
  • medioker

    Galet ändå, trodde inte jag skulle få plussa i Oktober men plötsligt händer det! Hade BIM 2 oktober & fick mens o hoppade över till November tråden med BIM 1 november men plussade idag på ÄL+9 

  • medioker
    Limandax skrev 2022-10-27 08:59:46 följande:
    Inbillar jag mig eller är det ett svagt streck? ÄL + 11 idag 
    Du är gravid! Testa digitalt!
  • Limandax
    medioker skrev 2022-10-27 09:33:14 följande:
    Du är gravid! Testa digitalt!

    Sååå spännande!!! 


    och stort grattis till ditt + !!

  • Nellygirl93

    Åh grattis!!! 😍🙏🏼 jag har BIM bara några dagar efter dig, spännande att se om jag också kan testa så tidigt!

  • TrueResolution

    @Limandax & @Medioker GRATTIS!!! Oktober har varit en riktigt bra månad! Plus


     


    Har själv hunnit med att vara på inskrivning hos BM och har två UL bokade i november. Måtte mini vilja stanna i magen denna gång & hoppas att vi alla kan ses i en BF-grupp sedan! Hjärta

  • Eleanore83

    Hej! Jag har bim 30/10!
    hänger gärna här i gruppen! Blir det inget nu så är vi kanske några som är med i grupp bim november.

    ni som plussat, kände ni några symptom innan ni plussa? 


     

  • Limandax
    Eleanore83 skrev 2022-10-27 21:38:23 följande:

    Hej! Jag har bim 30/10!
    hänger gärna här i gruppen! Blir det inget nu så är vi kanske några som är med i grupp bim november.

    ni som plussat, kände ni några symptom innan ni plussa? 


     


    Inga symptom alls. Trodde inte det hade blivit något! först idag när jag plussade har jag känt någonting i livmodern men annars inget. :) 
  • Limandax
    TrueResolution skrev 2022-10-27 20:23:39 följande:

    @Limandax & @Medioker GRATTIS!!! Oktober har varit en riktigt bra månad! Plus


     


    Har själv hunnit med att vara på inskrivning hos BM och har två UL bokade i november. Måtte mini vilja stanna i magen denna gång & hoppas att vi alla kan ses i en BF-grupp sedan! Hjärta


    Grattis till dig också! Vilken vecka var du på samtal och vilken vecka kommer du få göra första UL? :)
  • Roxwell
    Eleanore83 skrev 2022-10-27 21:38:23 följande:

    Hej! Jag har bim 30/10!
    hänger gärna här i gruppen! Blir det inget nu så är vi kanske några som är med i grupp bim november.

    ni som plussat, kände ni några symptom innan ni plussa? 


     


    Håller tummarna för dig :)

    jag könde inte av att jag var gravid och gör det fortfarande inte, plussade 20/10. Asså liiite lätt mens?värk? men inte mer än så
  • Lillahusetss

    Min mens kom, men var fem dagar försenad. Borde också innebära sen ägglossning och att vi missade den under den här cykeln.


    Kommande månad ska jag försöka testa mer med ägglossningstest så vi inte missar den ;)

    Hoppar över till BIM november nu.

  • Eleanore83
    Lillahusetss skrev 2022-10-28 11:51:30 följande:

    Min mens kom, men var fem dagar försenad. Borde också innebära sen ägglossning och att vi missade den under den här cykeln.


    Kommande månad ska jag försöka testa mer med ägglossningstest så vi inte missar den ;)

    Hoppar över till BIM november nu.


    Usch vad tråkigt! Ska ha mens imorgon eller söndag och går som på nålar.
    har gått med i bim november nu då gravgodset jag tog idag var negativt. 


    bättre lycka till oss i November Hjärta

  • 82lindis

    Jag antar jag får hoppa över på november tråden. Fattar inte riktigt vad som händer i kroppen, men något hormonvingel är det. 

    Grattis till alla plus ☺️

  • Lillahusetss

    Hej igen! 


    Jag är helt skakig, enligt min app är jag på BIM +13 idag men höll inte koll med ägglossningstester. Kanske var min ägglossning sen den här månaden för jag har alldeles nyss plussat!!! Med babyplans testa tidigt stickor fick jag ett snabbt andra streck. 


    Senast i lördags testade jag negativt med digitalt från CB så vågar inte riktigt tro på svaret. Ska åka förbi och köpa ett nytt digitalt i eftermiddag och förhoppningsvis visar det också positivt. 


     

  • anonym 254
    Lillahusetss skrev 2022-10-31 14:07:46 följande:

    Hej igen! 


    Jag är helt skakig, enligt min app är jag på BIM +13 idag men höll inte koll med ägglossningstester. Kanske var min ägglossning sen den här månaden för jag har alldeles nyss plussat!!! Med babyplans testa tidigt stickor fick jag ett snabbt andra streck. 


    Senast i lördags testade jag negativt med digitalt från CB så vågar inte riktigt tro på svaret. Ska åka förbi och köpa ett nytt digitalt i eftermiddag och förhoppningsvis visar det också positivt. 


     


    Stort Grattis! 😀
    nu håller vi tummarna 🤞🏻

    har du känt några symptom? 
Svar på tråden BIM oktober - 2022