• Kaga

    vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på

    Tänkte se vilket block familjeliv lutar åt

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på
  • Kockobello
    Anonym (Li) skrev 2022-09-11 17:57:59 följande:

    Fortfarande mest höger. Blir nog ulf kristersson som statsminister. Denna undersökning visar ju det. Visserligen inte jättemånga röster, men skillnaden är så stor så kan räknas som rätt säker resultat ändå


    Ah, visst. Hela 33 röster, haha.
  • Kockobello
    Anonym (Li) skrev 2022-09-11 17:59:22 följande:
    Fast dom var ju denna undersökning för att just se hur de ser ut på familjeliv. Visst kan det göras på flashback men gissar på ett helt annat resultat där
    Haha, ja det blir nog lite skillnad det.
  • HSOF
    Anonym (C) skrev 2022-09-11 17:24:40 följande:

    Röstat på C för att jag vill ha så mkt liberal politik jag kan och jag tror krasst sett jag kan få mest av det så. Hade dock HUNDRA gånger hellre haft den gamla alliansen eftersom  det så mkt mer är min politik. Håller tummarna att C lyckas blocka ut V. Ogillar V något enormt och deras politik ger jag inte mkt för.

    Och ja, jag vill inte att SD ska få makt eftersom jag inte ser dem som maktdugliga. Sökanden uppfyller inte kraven på arbetet helt enkelt.


    Ja då röstar du ju indirekt på V och Maggan. C har ju inte heller haft någon egen politk de senaste fyra åren mer än att vara väldigt anti SD, det är deras största fria i det enfrågepartiet. V och C kommer att jobba fint tillsammans om de vinner valet, inga problem för Annie-partiet att gå vänster igen, hon är ju trots allt röd under skinnet.

    Att SD som länge haft den rätta politiken som alla övriga partier börjat ta efter skulle vara odugliga är ju bara dumhet. De får väl bevisa sig precis som alla andra partier som varit nya fått göra. Skulle din tes stämma så är det bara S som man kan rösta på för de har ju styrt Sverige mer eller mindre de senaste 100 åren ganska ensamma.
  • HSOF

    Sedan får vi inte glömma Nyans och va de kan ställa till med, de kommer säkert komma in i riksdagen genom Malmö, där de kan bli riktigt stora av konstiga anledningar Drömmer

  • Anonym (C)
    HSOF skrev 2022-09-11 18:05:15 följande:
    Ja då röstar du ju indirekt på V och Maggan. C har ju inte heller haft någon egen politk de senaste fyra åren mer än att vara väldigt anti SD, det är deras största fria i det enfrågepartiet. V och C kommer att jobba fint tillsammans om de vinner valet, inga problem för Annie-partiet att gå vänster igen, hon är ju trots allt röd under skinnet.

    Att SD som länge haft den rätta politiken som alla övriga partier börjat ta efter skulle vara odugliga är ju bara dumhet. De får väl bevisa sig precis som alla andra partier som varit nya fått göra. Skulle din tes stämma så är det bara S som man kan rösta på för de har ju styrt Sverige mer eller mindre de senaste 100 åren ganska ensamma.
    Jag röstar lika mkt indirekt på V som jag hade röstat på SD om jag röstat L. Kanske tom mindre.

    Jag tror dock att C kan få igenom mer än L, då jag ser att L kommer behöva kompromissa mer.

    Jag anser inte att Sd har en genomtänkt politik och jag anser att flera av deras politiska representanter är långt från hur jag vill ha mina folkvalda. Jag har också miljöpolitiken som en av mina hjärtefrågor och det delar jag inte med SD.
  • Anonym (Li)
    Överste Senap skrev 2022-09-11 18:25:18 följande:

    För första gången sedan ungdomen röstar jag inte borgerligt.


    Vad fick dig att ändra riktning, var det sd samarbetet wller något annat? Eller att c är på andra sidan nu?
  • Anonym (Olika)

    Högerut i alla val, men dock på tre olika partier. 

  • nihka
    Anonym (Abc) skrev 2022-09-11 15:08:37 följande:

    Familjeliv har klar övervikt åt vänster det är ingen vi behöver köra en poll på. Men intressant ämne att diskutera, absolut!


    Jo, det är därför SD brukar få 45% plus i omröstningstrådar på FL, eller försöker du berätta något här?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Överste Senap
    Anonym (Li) skrev 2022-09-11 18:49:17 följande:
    Vad fick dig att ändra riktning, var det sd samarbetet wller något annat? Eller att c är på andra sidan nu?
    Att borgerligheten la sig platt för SD.
  • Anonym (C)
    Överste Senap skrev 2022-09-11 19:09:39 följande:
    Att borgerligheten la sig platt för SD.
    Samma här. Saknar ifrågasättandet. 
  • Kockobello

    Familjeliv är nog mest vänster och sossar medan flashback är mest höger.

  • nihka
    Anonym (Li) skrev 2022-09-11 17:57:59 följande:

    Fortfarande mest höger. Blir nog ulf kristersson som statsminister. Denna undersökning visar ju det. Visserligen inte jättemånga röster, men skillnaden är så stor så kan räknas som rätt säker resultat ändå


    Absolut! Kontakta pressen och meddela Valmyndigheten  att de kan sluta räkna röster nu eftersom det hela är avgjort på FL
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Kockobello
    nihka skrev 2022-09-11 19:15:07 följande:
    Absolut! Kontakta pressen och meddela Valmyndigheten  att de kan sluta räkna röster nu eftersom det hela är avgjort på FL
    Haha jaaaaa ring dom.
  • Pentra

    Vi lever nu i en demokratur, som, än värre, är på väg mot diktatur.
    Med tanke på alla syniska och diaboliska lögner och allt lurendrejeri, som spridits ut och låtits gro vidare av regering och riksdag, och som lett till så mycket elände, och tom sjukdom och död, för svenska folket, så finns det rent logiskt INGEN av de sittande som skall sitta kvar. INGEN i riksdagen har rest handen och ställt sig upp och, stopp och belägg, opponerat sig mot de totala felaktigheter, lögner och ologiskheter som spridits ut och vi påtvingat att inskränia våra liv efter, så därför skall eg ALLA i regeringen och i riksdagshuset bytas ut så att SANNINGARNA kan komma i ljuset och vi kan börja att rädda människoliv medan tid är! 

    Vår mainstream media är hårt censurerad och vinklad. Titta och lysdna ist till t.ex. rumble, swebbtube, bitchute och redvoicemedia eftersom dessa är ocensurerade och där framlagda fakta är från forskning och peer review etc.

    Direktdemokrati är det enda rätta, så att FOLKET får bestämma på riktigt!

    Mvh,
    Pentra

Svar på tråden vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på