• Anonym (Maria77)

    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

    Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...


    En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

  • Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Auditanne

    Ingenting. Min sexualitet är något privat och inget som jag ämnar fläka ut inför allmänheten. Har lite mer värdighet än så. 

  • Anonym (sommarminne)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-01-07 11:15:10 följande:
    Nu blir jag ju nyfiken, fast det egentligen ligger utanför trådens ämne Flört
    Lite utanför ja, mannen kom lite nervöst och knackade på dörren dagen efter.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (sommarminne) skrev 2024-01-07 11:24:59 följande:
    Lite utanför ja, mannen kom lite nervöst och knackade på dörren dagen efter.
    Ha ha, va? Det hade jag inte väntat mig. Och vad hände sedan?
  • Anonym (sommarminne)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-01-07 11:32:47 följande:
    Ha ha, va? Det hade jag inte väntat mig. Och vad hände sedan?
    Vi bjöd på fika Flört
  • Anonym (Miss Demeanor)

    Börjar få vårkänslor, nu kommer snart våren och nya möjligheter. Flört

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2024-02-25 20:56:09 följande:

    Börjar få vårkänslor, nu kommer snart våren och nya möjligheter. Flört


    Man kan ju hitta en hel del nya möjligheter när våren kommer. 
    Eller sommaren .... Vill inte störa någon annan men risken att bli upptäckt är ju också spännande....
  • Anonym (Miss Demeanor)

    Säsongen har börjat och det var utepremiär på lunchen idag.

    P.g.a. tidsbrist blev det ett kommunalt landmärke kan man säga, där det finns en parkering, lite gröna kullar och så själva anläggningen högst uppe i rå betong, med lite utsikt. Jag kom först dit. Då var där en kvinna med hund, en vaktbil från ett säkerhetsbolag där väktaren stod utanför och pillade med sin mobil (bergis porrsurf) och en halvskum minibuss med svarta rutor. Jag skulle tagit solbrillor.

    Då kom mitt sällskap och vi konstaterade båda att på den här parkeringen kan nog hända lite diverse efter mörkret faller. Hundägaren gick tillbaka til sin bil, väktaren gick i sin och drog. Minibussen rörde inte en fena så vi gick iväg i det gröna, på span efter ett skyddat hörn. Bakom en pelare blev det första kontakt, kyssar och lite smek är bra men sen vill man vänta lite och dra ut på det. 

    Vi fortsatte runt en servicebyggnad högt uppe mot baksidan av området. Här var vi utom synhåll från parkeringen och vägen. 200 m bort låg en gård. Hmm, om de jobbar hemma och har en kikare får de kanske en show men det kan vi leva med. Så jag satte bara händerna i den skrovliga betongväggen och svankade. Kanske jag skakade loss höfterna lite provocerande, minns knappt. Han var inte sen med att lyfta min korta kjol och bara tränga in. Underbart skönt, crotchless-strumpor är verkligen en bra uppfinning, borde fått pris. 

    Jag ville ha honom i munnen också och det fick jag. Vi växlade flera gånger medan han tog mig hårt och nära eller mjukare, som han ville. Klackarna på mina svarta stövlar trängde ner i gräset och blev leriga men de höll mig kvar under hans sköna behandling. Sen drog han sig bara tillbaka, utan att komma fast jeansen såg ut att kunna explodera. En del gillar den känslan. Han berättade vad han vill göra nästa möte. "Du är en stygg stygg man som lämnar mig så här" sa jag låtsasargt, och snärtade till honom lätt på den översvällda bulan. Han ryckte till och småskrattade.  

    Ingen orgasm för någon idag allså. Bara övning av självkontroll. Nästa gång kommer marken vara torrare och vi ännu mer heta. När vi gick tillbaka såg vi hur en man gick ur sin bil, såg sig om och sen rakt in i minibussen. Horor, knark eller grindr? Folk som går ut på lunchen har mycket märkligt för sig medan resten snackar om Masked Singer och trycker i sig dagens matlåda.
    Tro mig, jag vet. Cool

  • Anonym (El Maso)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2024-04-09 19:46:27 följande:

    Säsongen har börjat och det var utepremiär på lunchen idag.

    P.g.a. tidsbrist blev det ett kommunalt landmärke kan man säga, där det finns en parkering, lite gröna kullar och så själva anläggningen högst uppe i rå betong, med lite utsikt. Jag kom först dit. Då var där en kvinna med hund, en vaktbil från ett säkerhetsbolag där väktaren stod utanför och pillade med sin mobil (bergis porrsurf) och en halvskum minibuss med svarta rutor. Jag skulle tagit solbrillor.


    Luftkastellet?!?
  • Anonym (Kaffedraken är sex)

    Varje gång jag går ut. Det är nåt i min manlighet som påverkar alla här. Man känner hur lufttrycket förändras. Kvinnor vänder sig om, blir okoncentrerade och snubblar till. Män tittar argt på mig, de känner av konkurrensen och vilket hot jag är.

  • Anonym (Dom)

    Härligt att utomhussäsongen är igång!

    Håll utkik i trakterna på onsalahalvön säger jag bara?

  • Anonym (Sexigt??)

    Ts - det var inte sexigt, enbart porr, exhibitionistiskt och gränslöst. Hade aldrig sett en medarbetare som professionell och yrkeskompetent som gjorde så oavsett om det gällde arbetstid, aw eller en privat fest där kollegor är med. Bara väldigt låg nivå.
    Att kollegorna tittade kan ju ha flera orsaker....Jag hade också stirrat, för att jag i det läget trott att du fått en psykos med maniska symptom och översexuellt uttryck, som maniska människor kan få. Och efter det hade nog ingen på vår arbetsplats sett på dig med respekt.

    Sexigt är att på ett subtilt sätt vara lockande och inbjudande. Det sexigaste är när det sker med stil, och charm. 
    Det du beskriver kan med stor portion god vilja ses som charmigt (möjligen), men otroligt stillöst och verkligen ett grovt  övertramp .
    Så tycker jag!

  • Tobben
    Anonym (Dom) skrev 2024-04-15 20:06:13 följande:

    Härligt att utomhussäsongen är igång!

    Håll utkik i trakterna på onsalahalvön säger jag bara?


    Får man lyda där?
  • Anonym (Flera år sedan)

    Kanske felaktig signatur för denna gång som hände idag. Körde med riktigt praktstånd och blev passerad av en buss med vad jag tror var fotbolls tjejer. Hur som helst blev det mycket fram och tillbaka och en massa gester och glada miner

  • Anonym (Dom)
    Tobben skrev 2024-04-15 22:34:46 följande:
    Får man lyda där?
    Min partner lyder mig blint när det kommer till det sexuella, misslyckas hon med det blir det straff. Men oftast är hon en lydig kvinna som för som hon blir tillsagd.
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?