• Anonym (Piercing)

    Attraktivt med intimpiercing?

    Vad tycker Ni män om intimpiercing? Trashigt? Sexigt? Spelar ingen roll?

  • Svar på tråden Attraktivt med intimpiercing?
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Piercing) skrev 2022-09-12 10:57:12 följande:
    Attraktivt med intimpiercing?

    Vad tycker Ni män om intimpiercing? Trashigt? Sexigt? Spelar ingen roll?


    Inget jag attraheras av.

    Alla får väl göra som de vill.

    Har aldrig mött nån partner eller bekanta som haft detta men jag har också haft ganska få sexuella kontakter genom åren.

    Estetiskt inte särskilt tilltalande heller. Hoppas de som gjort det är nöjda och tycker det förhöjer upplevelsen.

    Berätta gärna ni som har erfarenhet - är det kicken att göra det som är grejen är blir känslan väldigt annorlunda? I så fall hur ( och vilket intimsmycke handlar det då om/ var och hur/ vilket kön har du etc)
  • Anonym (Piercing)

    Det är piercing av klitoriskappan. Täcks nästan av yttre blygdläppar så syns knappt. Förhöjer upplevelsen för kvinnan men vill liksom inte skrämma bort män Skrikandes

  • Anonym (!)
    Anonym (Piercing) skrev 2022-09-12 10:57:12 följande:
    Attraktivt med intimpiercing?

    Vad tycker Ni män om intimpiercing? Trashigt? Sexigt? Spelar ingen roll?


    Tycker det kan vara sexigt med en eller max två mindre piercingar. Men när de blir groteskt stora och/eller många blir det en turn off!
    Lika med nipple piercing. En liten stav eller ring i bröstet är nice!
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Piercing) skrev 2022-09-12 11:23:49 följande:

    Det är piercing av klitoriskappan. Täcks nästan av yttre blygdläppar så syns knappt. Förhöjer upplevelsen för kvinnan men vill liksom inte skrämma bort män  // Skrikandes


    Hur förhöjer det upplevelsen? Beskriv...

    Hur kändes det att sätta den på plats? kick? ont?

    Gjordes det hos en piercing studio? Bemötande där?

    Inga som helst besvär? 

    Vilken reaktion får du?

    Aldrig nånsin funderat på att ångra dig/ tabort?
    Eller gav det mersmak - vill ha fler?

    /Nyfiken 
  • Anonym (fråga)
    Anonym (Piercing) skrev 2022-09-12 11:23:49 följande:

    Det är piercing av klitoriskappan. Täcks nästan av yttre blygdläppar så syns knappt. Förhöjer upplevelsen för kvinnan men vill liksom inte skrämma bort män Skrikandes


    Jag har funderat på den typen av piercing, men skulle få undvika att gå till gynekologen resten av livet pga skam i så fall.  Hur blir du bemött hos gynekologen? 

    Jag har piercing i båda brösten och det är inte alls trevligt när man är på mammografi. Personalen bemöter en som att man är en riktigt WT.
  • Anonym (Piercing)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2022-09-12 11:45:47 följande:
    Hur förhöjer det upplevelsen? Beskriv...

    Hur kändes det att sätta den på plats? kick? ont?

    Gjordes det hos en piercing studio? Bemötande där?

    Inga som helst besvär? 

    Vilken reaktion får du?

    Aldrig nånsin funderat på att ångra dig/ tabort?
    Eller gav det mersmak - vill ha fler?

    /Nyfiken 
    Den stimulerar klitoris vid samlag så mycket enklare för att få orgasm. Kan även bli slickad till orgasm nu.

    Ingen kick av att sätta in den, som att gå till gynekologen. Gjorde lite ont att bli piercad, gick dock över snabbt. 

    Gjordes på studio, bra bemötande, inga konstigheter.

    Inga bestär alls. 

    Har gjort den under tiden som jag är i ett förhållande och min pojkvän gillar den. Fundrar på hur det skulle bli i en ny relation. 

    Vill inte ha fler piercingar, tycker egentligen inte piercing är särskilt snyggtFörvånad
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Piercing) skrev 2022-09-12 12:37:31 följande:
    Den stimulerar klitoris vid samlag så mycket enklare för att få orgasm. Kan även bli slickad till orgasm nu.

    Ingen kick av att sätta in den, som att gå till gynekologen. Gjorde lite ont att bli piercad, gick dock över snabbt. 

    Gjordes på studio, bra bemötande, inga konstigheter.

    Inga bestär alls. 

    Har gjort den under tiden som jag är i ett förhållande och min pojkvän gillar den. Fundrar på hur det skulle bli i en ny relation. 

    Vill inte ha fler piercingar, tycker egentligen inte piercing är särskilt snyggtFörvånad
    Tack för svar. Intressant.

    Ni andra med liknande erfarenheter och ni män som läser i tråden och som skaffat piercing.
    Vad var det som lockade?
    Smärta eller kick att sätta dit osv.
    Besvär? Reaktioner?
    Osv. 

    Nyfiken men fortfarande skeptisk på mig iallafall

    / Man 
  • Anonym (Piercing)

    Inga fler åsikter? Attraktivt? Trashigt?

  • Anonym (Inget för mig)

    Intimpiercing är inget jag gillar.

    Förstår väl dom som gör det och alla får ju göra som dom vill men jag skulle inte vilja känna något metall eller vad det är för material mot min tunga när jag slickar en tjej oavsett var det är.

    Så jag vill helst ha en tjej som inte har piercing där eller på brösten.

  • Pussan
    Anonym (fråga) skrev 2022-09-12 11:51:49 följande:
    Jag har funderat på den typen av piercing, men skulle få undvika att gå till gynekologen resten av livet pga skam i så fall.  Hur blir du bemött hos gynekologen? 

    Jag har piercing i båda brösten och det är inte alls trevligt när man är på mammografi. Personalen bemöter en som att man är en riktigt WT.
    Gynekologen bryr sig inte ö h t. De är vana, helt enkelt. Jag har piercingar i klitoriskappan och i båda fittläpparna och i båda bröstvårtorna, och jag har aldrig märkt något annorlunda bemötande, varken hos gynekolog eller på mammografi. 
    De har f ö inget att göra med mina och dina eventuella piercingar, de ska göra sitt jobb oavsett om det sitter en ring eller en stav här eller dår!
Svar på tråden Attraktivt med intimpiercing?