• Mayen

    EMAILADRESS TILL FLASHBACK

    Bor utomlands och brukar då och då gå in och läsa på både Familjeliv som Flashback. 
    Flashback ligger nere sen i slutet av augusti och jag skulle vilja skicka ett mail till dem för att fråga om sajten alltid kommer att vara otillgänglig för utländska ipadresser, eller om de jobbar på att lösa problemet. 
    Mitt problem är att om man inte kan öppna Flashback kan man heller inte komma åt några kontaktuppgifter. 
    Nån som kan hjälpa till med att hitta nån mailadress till mig?
    Tack på förhand!!!

  • Svar på tråden EMAILADRESS TILL FLASHBACK
  • Mayen
    Nymphaea skrev 2022-09-12 15:01:33 följande:

    flashback (at) flashback . se


    Tack! Provar direkt att kontakta dem så får vi se vad de säger 
  • gråfågel

    Logga in på något annat än ipad? förstår inte problemet riktigt, flashback är tillgängligt för mig utomlands.

  • Mayen
    gråfågel skrev 2022-09-12 15:06:06 följande:

    Logga in på något annat än ipad? förstår inte problemet riktigt, flashback är tillgängligt för mig utomlands.


    Går inte att komma in vare sig på telefon, dator eller Ipad... 
    Förmodligen är det en italiensk ipadress som inte gillas
  • Tow2Mater
    Mayen skrev 2022-09-12 15:23:11 följande:
    Går inte att komma in vare sig på telefon, dator eller Ipad... 
    Förmodligen är det en italiensk ipadress som inte gillas
    USA funkar inte heller.
  • gråfågel
    Mayen skrev 2022-09-12 15:23:11 följande:
    Går inte att komma in vare sig på telefon, dator eller Ipad... 
    Förmodligen är det en italiensk ipadress som inte gillas
    ok, fungerar det kanske med vpn?
  • Anonvm
    gråfågel skrev 2022-09-12 17:17:31 följande:
    ok, fungerar det kanske med vpn?
    Det var det första jag tänkte.... Nu är jag aningen mer "entusiast" än många andra, men jag känner knappt ingen som inte sitter bakom någon form av vpn sen ganska många år tillbaks nu.

    TS, du har det hela bakvänt..... Det är inte sidan du försöker nå som hindrar dig att komma dit, det är din internetleverantör som hindrar dig från att nå sidan....
  • Mayen
    Anonvm skrev 2022-09-12 21:33:15 följande:
    Det var det första jag tänkte.... Nu är jag aningen mer "entusiast" än många andra, men jag känner knappt ingen som inte sitter bakom någon form av vpn sen ganska många år tillbaks nu.

    TS, du har det hela bakvänt..... Det är inte sidan du försöker nå som hindrar dig att komma dit, det är din internetleverantör som hindrar dig från att nå sidan....
    Det verkar mycket underligt eftersom jag inte kan komma in vare sig från datorn på jobbet, min mobil, min sambos mobil eller jobbmobilen.
    Alla har olika internet leverantörer. Innan Flashback hackades i slutet av augusti kom jag in både från jobbdatorn, min mobil, jobbets mobil mm mm.
    Tror inte att internetlverantörerna pratade ihop sig och plötsligt på samma dag går det inte att komma in på nåt sätt...
  • Anonvm
    Mayen skrev 2022-09-13 11:08:02 följande:
    Det verkar mycket underligt eftersom jag inte kan komma in vare sig från datorn på jobbet, min mobil, min sambos mobil eller jobbmobilen.
    Alla har olika internet leverantörer. Innan Flashback hackades i slutet av augusti kom jag in både från jobbdatorn, min mobil, jobbets mobil mm mm.
    Tror inte att internetlverantörerna pratade ihop sig och plötsligt på samma dag går det inte att komma in på nåt sätt...
    Jag har inte varken tid eller energi att förklara hur detta fungerar rent tekniskt.
    Men det viktiga är ju inte att förstå hur det fungerar, bara du förstår vad du behöver göra för att få det att fungera.....

    Nyttja bara någon av de många vpn tjänster som finns så ska du se att det fungerar.
  • Tow2Mater

    Provade med en gratis VPN; och med Firefox browser funkade det inte men kom faktist in med MS Edge browser.

  • Mayen
    Anonvm skrev 2022-09-13 17:52:30 följande:
    Jag har inte varken tid eller energi att förklara hur detta fungerar rent tekniskt.
    Men det viktiga är ju inte att förstå hur det fungerar, bara du förstår vad du behöver göra för att få det att fungera.....

    Nyttja bara någon av de många vpn tjänster som finns så ska du se att det fungerar.
    Behövde inte gör nåt. Flashback kontaktade mig igår och förklarade att de hade ett problem som gjorde att alla länder inte kunde komma åt deras sida. 
    De har precis löst det - så nu funkar det igen - från datorn, telefonen, ipad osv. 
    Det var inget som jag kunde ha löst från min sida
  • Mayen
    Tow2Mater skrev 2022-09-12 16:10:30 följande:
    USA funkar inte heller.
    Flashback svarade mig att de haft ett problem som gjort att inte alla länder kunde komma åt deras sida men att de ska ha löst det nu. 
    Imorse fungerar det ingen att komma in på deras sida. Prova du med!
Svar på tråden EMAILADRESS TILL FLASHBACK