• Anonym (Sandra)

Gravid och polyp

Jag var och undersökte mig så allt såg bra ut, från livmodern hittade gynekologen en blodbit som hon sedan tog ut, det såg ut att vara polyp sa hon och skickar in den för analys. Någon som haft polyper i livmodern? Jag har haft rikliga menstruationer och blödigt mellanblödning ibland, det skulle vara den här polypen som gjort allt detta. Jag är nu gravid och haft blödningar och åkte in, polypen var orsaken. Nu har jag ont i magen sen den är borta och blod kunde komma men ingen fara sa gynekologen. 

• Svar på tråden Gravid och polyp
  • Anonym (Mamma)

Jag hade o så vidrig väntan på analys. Lycka till. Jag hade inte mer blödningar vid mens men lite blödningsr mellan därför de kollade. Den satt på min livmodertapp

• Anonym (Sandra)
    Anonym (Mamma) skrev 2022-09-17 09:07:35 följande:

Jag hade o så vidrig väntan på analys. Lycka till. Jag hade inte mer blödningar vid mens men lite blödningsr mellan därför de kollade. Den satt på min livmodertapp

Ja hon sa att det skulle ta tid att få svar från analys, jag hoppas det gick bra för dig och det var bra svar. Hoppas för mig också att det inte var något farligt 🌺. Tack för svar!
Svar på tråden Gravid och polyp