• Anonym (Sned)

Jag är Deformerad och ful

Jag är så deformerad och ful.
    Jag förstår ej. 
    När jag tittar mig i spegeln och när jag tar en selfie med framkamera så har jag ett square ansikte. Ögonen är lagom stora och öppna, näsan är rak och fin den smälter in med mina drag.
    Ser symmetrisk och attraktiv ut.
    Ni vet angelina jolie / jennifer lopez ansikts form.
    MEN så fort någon tar bild på mig så får jag helt plötsligt ett långt smalt ansikte, alltså ett narrow face ? Med små ögon som sitter tätt ihop, otroligt lång näsa och helt snett ansikte ? Jag förstår verkligen inte. Det är som 2 olika personer när jag tar en bild och ser mig i spegeln. Och när någon annan tar en bild. Alltså verkligen TVÅ personer.
    Från angelina jolie ansikte till Sarah Jessica parker ? HUR är de möjligt. Är jag så här ful eller är det kamera? Är det ålder?
    Kollar jag gamla bilder som är tagna med digitalkamera så ser jag likadan ut som när jag tar selfie eller kollar i spegeln. Faggar ej

• Svar på tråden Jag är Deformerad och ful
  • Anonym (Tänder)
    Anonym (Sned) skrev 2022-09-18 21:38:19 följande:
    Jag är Deformerad och ful

Jag är så deformerad och ful.
    Jag förstår ej. 
    När jag tittar mig i spegeln och när jag tar en selfie med framkamera så har jag ett square ansikte. Ögonen är lagom stora och öppna, näsan är rak och fin den smälter in med mina drag.
    Ser symmetrisk och attraktiv ut.
    Ni vet angelina jolie / jennifer lopez ansikts form.
    MEN så fort någon tar bild på mig så får jag helt plötsligt ett långt smalt ansikte, alltså ett narrow face ? Med små ögon som sitter tätt ihop, otroligt lång näsa och helt snett ansikte ? Jag förstår verkligen inte. Det är som 2 olika personer när jag tar en bild och ser mig i spegeln. Och när någon annan tar en bild. Alltså verkligen TVÅ personer.
    Från angelina jolie ansikte till Sarah Jessica parker ? HUR är de möjligt. Är jag så här ful eller är det kamera? Är det ålder?
    Kollar jag gamla bilder som är tagna med digitalkamera så ser jag likadan ut som när jag tar selfie eller kollar i spegeln. Faggar ej

Har du sneda tänder eller liten haka?
  • Ocdmänniska

Du är flippad i spegeln och det är den bilden du känner är du och du är van med den. När du ser dig själv på kort som inte är selfie kameran så är bilden inte flippad och du anser dig själv se annorlunda ut för att det inte är bilden du är van med. Vi är sällan helt symmetriska så därför blir det sån stor skillnad i din hjärna när du ser dig icke flippad (alltså vanligt). Så det handlar mer om att du är van att se dig på ett vis och inte som andra ser dig 

• Anonym (Hmm)

Det beror antagligen på att selfie-kameran tar bilden spegelvänt, då kan man se väldigt annorlunda ut.

• Anonym (A)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-18 21:45:10 följande:
    Det beror antagligen på att selfie-kameran tar bilden spegelvänt, då kan man se väldigt annorlunda ut.
    Det tror jag med
  • Anonym (Man)

Sarah Jessica Parker är ju vacker! Angelina Jolie ser däremot ut som en skräcködla

• Ocdmänniska
    Anonym (Man) skrev 2022-09-19 00:23:32 följande:

Sarah Jessica Parker är ju vacker! Angelina Jolie ser däremot ut som en skräcködla

Smaken är som baken 
  • Anonym (Sned)

Okej. Båda 2 är vackra. Jag tog deras ansikts form och dragvsom exempel.
    Har ej sneda tänder eller en liten haka. Som sagt min ansiktsform påminner om den Angelina Jolie och Jennifer lopez har

Svar på tråden Jag är Deformerad och ful