• Anonym (TS)

    Molvärk direkt efter ÄL?

    Förstår ju att allt kan vara symptom och inte vara det, men nån som haft molvärk efter ÄL som gravidsymptom? Har nu haft lätt molvärk/ilningar som kommit och gått i flera dagar efter äl, ner runt blygdbenet och ryggen. Hade sex innan ÄL. 


    Ett plus vore supervälkommet så såklart tolkar jag allt positivt

  • Svar på tråden Molvärk direkt efter ÄL?
  • Anonym (n)

    Jag hade samma förra cykeln och det betydde tyvärr ingenting :/. Dom gånger jag varit gravid har jag knappt känt något men sånt varierar ju från person till person. 
    Tror att man känner efter extra mycket när man vill vara gravid. Jag vet hur jobbigt det kan vara..

  • Anonym (Njae)

    Riktigt så tidigt har man inte gravid symtom. 
    Eller ja jag tycker jag känner av sån värk varje månad men när jag väl var gravid hade jag verkligen noll symtom vilket då gjorde mig fundersam..men inte riktigt så tidigt.

  • Anonym (TS)

    Haha :)

    Jag brukar mest aldrig känna av något efter ÄL, och detta var samma känsla i molvärken som när jag var gravid förra gången.

    Låt en kvinna hoppas hörrni! :)

  • Anonym (R)

    Du frågade , vi svarade. Har varit gravid flera ggr ingen av den andre är den lik .

  • Anonym (TS)
    Anonym (R) skrev 2022-09-20 09:11:22 följande:

    Du frågade , vi svarade. Har varit gravid flera ggr ingen av den andre är den lik .


    Så är det. Kommer ändå hoppas! ;)
  • Anonym (Vem vet?)

    Jag fick molvärk 4 dagar efter ÄL som höll i sig i flera dagar. Brukar ha molvärk i några timmar per cykel i vanliga fall. 

    Testade positivt två veckor senare. 

    Har inte varit gravid innan men försökt i några månader. Den här månaden kändes kroppen helt annorlunda. Det är väl olika från graviditet till graviditet.  

Svar på tråden Molvärk direkt efter ÄL?