• Anonym (Www)

Paroxetin

Någon med erfarenhet som äter denna?
    ska börja mot ångest och Depp..

har testat sertralin och escitalopram men fick konstiga biverkningar som inte gick över?

nån med erfarenhet av denna medicin?

• Svar på tråden Paroxetin
  • Anonym (Www)
    Anonym (Pippi) skrev 2022-09-23 09:23:32 följande:

Kan bara säga gör det inte. Peroxetin har några av de värsta biverkningarna och hjälper bara lite, inte värt det. men det kommer du att märka när du börjar med dem. Jag fick sätta ut dem pga för mycket biverkningar och jag var yr och konstigt i flera månader, värsta jag gjort var att ta det giftet

vilken medicin äter du istället då?
  • Anonym (Www)

Fler med erfarenheter?

• Anonym (Isa)

Paroxetin hade jag i åtta år efter att ta provat Cipramil och Zoloft, den hjälpte mej enormt, väldigt snabbt fick jag handlingsförmågan tillbaka, blev mer alert o den hjälpte mot ångest. Hade märkliga drömmar som biverkan, men det var ok. Fick lite högre puls o blodtryck också. Mej hjälpte den jättemycket, men det är verkligen individuellt. Hoppas den ska funka för dej!

• Anonym (Www)
    Anonym (Isa) skrev 2022-09-24 22:41:38 följande:

Paroxetin hade jag i åtta år efter att ta provat Cipramil och Zoloft, den hjälpte mej enormt, väldigt snabbt fick jag handlingsförmågan tillbaka, blev mer alert o den hjälpte mot ångest. Hade märkliga drömmar som biverkan, men det var ok. Fick lite högre puls o blodtryck också. Mej hjälpte den jättemycket, men det är verkligen individuellt. Hoppas den ska funka för dej!

Hur lång tid tog det innan du fick effekt?
    vsd hade du för insättningsbesvär? 

e ju vanligt med högre ångest å massa annat, hur länge höll det i sig för din del?

• Anonym (Isa)

Jag mådde bättre i stort sett direkt! Hade insättningssymtom som trötthet o huvudvärk.

Svar på tråden Paroxetin