• Jonnis

    Är detta ett spökstreck?



    Ska ta ett nytt test om ett par dagar, vet inte hur jag ska tolka detta. Äl+8/9. Kan det vara ett plus eller är det ett klassiskt spök? Aldrig fått så på dessa test förut. 
  • Svar på tråden Är detta ett spökstreck?
  • Happy80

    När det blir ett smalt sträck är det ofta spök (själv frått detta) men här känns det som man även ser skuggan av ett normalbrett streck, så svårt att säga! 

  • Jonnis
    millionvoices skrev 2022-09-26 17:02:57 följande:

    Är testet avläst inom 5 minuter?


    Bilden är tagen flera timmar efter, inom tiden tänkte jag inte på att ta nån bild men då syntes ett svagt streck bara. Det som kom lite senare var det starka tunna strecket. Men har köpt ett digitalt nu som jag tänkte ta imorgon :) 
  • Jonnis
    lipa3646 skrev 2022-09-26 17:38:25 följande:

    Så såg mina ut och det var mer otydliga än dina Skrattande


     


    spännande! :D har köpt ett digitalt nu som jag tänkte ta imorgon. Hur långt efter tog du det digitala? 

  • Jonnis
    Happy80 skrev 2022-09-26 16:43:21 följande:

    När det blir ett smalt sträck är det ofta spök (själv frått detta) men här känns det som man även ser skuggan av ett normalbrett streck, så svårt att säga! 


     


    det svaga strecket var det som syntes inom tiden, det starka kom först efteråt. Bilden är taget flera timmar efter. Men ska ta ett digitalt så får vi se :) 

  • Nemodaca123


    Hej. Blev nyfiken då jag tog 3 test idag. De två som syns på bilden. som visar svagt streck på båda. Men tog också ett Cb med hur många veckor som visade negativt. Dock inte med morgon urinen?  Kan man vara gravid ändå? Fast det sista sa negativt? 
  • Jonnis
    Nemodaca123 skrev 2022-09-26 20:00:12 följande:
    Hej. Blev nyfiken då jag tog 3 test idag. De två som syns på bilden. som visar svagt streck på båda. Men tog också ett Cb med hur många veckor som visade negativt. Dock inte med morgon urinen?  Kan man vara gravid ändå? Fast det sista sa negativt? 

     


    Tror definitivt på positivt! De två du har fått är svaga men ändå tydligt positiva :) tror det var lite för tidigt för digitalt helt enkelt. 

  • Jonnis
    Nemodaca123 skrev 2022-09-26 20:00:12 följande:
    Hej. Blev nyfiken då jag tog 3 test idag. De två som syns på bilden. som visar svagt streck på båda. Men tog också ett Cb med hur många veckor som visade negativt. Dock inte med morgon urinen?  Kan man vara gravid ändå? Fast det sista sa negativt? 

     


    Kan tillägga att vid min senaste graviditet så fick jag ungefär så som dina när jag testade första gången, jag tog ett digitalt 2 dagar senare som visade gravid 1-2 

  • Jonnis
    millionvoices skrev 2022-09-27 13:38:11 följande:

    Hur har det gått?


    Spökstreck, kemisk graviditet/missfall. Who knows. Men blev inget denna gång dessvärre. Hann aldrig ta något digitalt. 

  • lipa3646
    Jonnis skrev 2022-09-30 11:00:44 följande:

    Spökstreck, kemisk graviditet/missfall. Who knows. Men blev inget denna gång dessvärre. Hann aldrig ta något digitalt. 


    Vad tråkigt, tror på kemisk. min bm sa att spöksträck är hittepå att det omöjligt kan vara så många test som går ut med fabriktionsfel. 


    hoppas det tar sig nästa månad 

Svar på tråden Är detta ett spökstreck?