• Hobgoblin

    Resereklam på tv

    Jag kan störa mig ordentligt på resereklam när vi har den situation vi har i världen.
    Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för resereklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta?
    Hur tänker alla??

  • Svar på tråden Resereklam på tv
  • Hobgoblin
    symer89 skrev 2022-09-28 20:32:37 följande:

    Har du inte värre saker att irriterar dig över så hade jag varit nöjd med livet?


    Så du är inte nöjd med ditt liv säger du .... kan det bero på rese-reklamen?
  • symer89
    Hobgoblin skrev 2022-09-28 20:35:30 följande:
    Så du är inte nöjd med ditt liv säger du .... kan det bero på rese-reklamen?
    Hyfsat nöjd med livet, lite små sliten och trött under småbarnsåren. Men inte orkar jag irritera mig över resereklam. hade personligen lagt irritationen på något annat, exempelvis orättvisor, när barn far illa etc 
  • Rektumregeln
    Hobgoblin skrev 2022-09-28 20:35:30 följande:
    kan det bero på rese-reklamen?
    Hobgoblin skrev 2022-09-28 21:34:01 följande:
    Nu spelar du  dum så in i helvete. 
    Själv spelar du knappast.

  • Spucks

    Jag kan störa mig ordentligt på bilreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för bilreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Jag kan störa mig ordentligt på mobilreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för mobilreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Jag kan störa mig ordentligt på konsertreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för konsertreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Ska jag fortsätta, eller fattar du hur löjlig ditt gnällande är?

  • Hobgoblin
    Spucks skrev 2022-09-28 21:51:14 följande:

    Jag kan störa mig ordentligt på bilreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för bilreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Jag kan störa mig ordentligt på mobilreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för mobilreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Jag kan störa mig ordentligt på konsertreklam när vi har den situation vi har i världen. Corona är inte över, det är krig i Europa, sabotage mot gasledningar, räntan ökar och inflationen stegrar. Ska man då falla för konsertreklam?? Hur fan tänker de och vem nappar på detta? Hur tänker alla??

    Ska jag fortsätta, eller fattar du hur löjlig ditt gnällande är?


    ??? WTF??
  • Spucks
    Hobgoblin skrev 2022-09-28 21:56:38 följande:
    ??? WTF??
    Jag ser att du fattar. Bra, gå nu och lägg dig! God natt och sov så gott!
  • Hobgoblin
    Spucks skrev 2022-09-28 22:09:55 följande:
    Jag ser att du fattar. Bra, gå nu och lägg dig! God natt och sov så gott!
    Ska bli rätt skönt faktiskt - natti!
Svar på tråden Resereklam på tv