• Anonym (Victor)

    Kollegan är kär i mig

    Tjejen på jobbet säger att hon har varit kär i mig under flera år. Men hon är gift. Jag älskar henne men jag vill inte bli sambo med henne och se henne skilja sig och förstöra sitt liv på det sättet (även om jag skiter i hennes man och barn). Är det verkligen möjligt att vara kk? Flörta på jobbet? Kramas? 


     

  • Svar på tråden Kollegan är kär i mig
  • Anonym (Victor)
    Anonym (Kollegan) skrev 2022-10-02 18:08:04 följande:

    Så hur vill du gå vidare ? Du skriver att du älskar henne 


    Ingen aning. Skulle det räcka med lite romans utan sex så att jag slipper sambo skit och skilsmässor?
  • Anonym (Kollegan)

    Vad är romans för dig ? Om ni är kåta på varandra tror du verkligen ni kommer nöja er med att kramas ?

  • Anonym (Victor)
    Anonym (Kollegan) skrev 2022-10-02 19:45:53 följande:

    Vad är romans för dig ? Om ni är kåta på varandra tror du verkligen ni kommer nöja er med att kramas ?


    Läs min tråd och svara på frågorna.
  • Anonym (Kollegan)

    Gissar på att det här är ett svar på tråden kollegan i samma ämne. Ts tyckte det väl va kul att dryga sig lite. 

  • Gman69
    Anonym (Kollegan) skrev 2022-10-03 12:08:16 följande:

    Gissar på att det här är ett svar på tråden kollegan i samma ämne. Ts tyckte det väl va kul att dryga sig lite. 


    Vadå? Är du samma ?kollegan? som är kåt hela tiden och söker upplysning från ts? Du kan väl fråga ts om fysisk hjälp..{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Kanske hon)

    Är nyfiken hur det går ? Är i samma sits fast den intresserade kollegan.

  • Anonym (A 2)
    Gman69 skrev 2022-10-02 20:18:35 följande:
    Krångla inte till det. Tacka nej och åk till europa för lite nöje under helgerna.
    Håller med
  • Anonym (Förståndig)
    Anonym (Pralle) skrev 2022-10-02 14:51:02 följande:
    Det verkar väldigt oförnuftigt av dig att vara i en sådan här tråd på Familjeliv... Om du inte bara älskar och verkligen går igång på att tänka tanken "bitter, olycklig människa, bitter, olycklig människa" om och om igen. 
    Och vad tillförde din predikning till tråden? Hur hjälper den TS?

    Nej, tänkte väl det......
  • Anonym (Självklart)
    Anonym (Victor) skrev 2022-10-02 11:23:00 följande:
    Kollegan är kär i mig

    Tjejen på jobbet säger att hon har varit kär i mig under flera år. Men hon är gift. Jag älskar henne men jag vill inte bli sambo med henne och se henne skilja sig och förstöra sitt liv på det sättet (även om jag skiter i hennes man och barn). Är det verkligen möjligt att vara kk? Flörta på jobbet? Kramas? 


     


    Om man helt saknar empati och moral så är såklart det mesta möjligt, det finns ju inga hinder för det enda tänkbara hindret (ditt samvete) lyser ju med sin frånvaro.

    Du skiter i vad det får för konsekvenser för hennes man.... check! 

    Du skiter i vilka konsekvenser det får för deras barn.... check!

    Trotts dina fina ord om att du inte vill se henne förstöra sitt liv så skiter ju du i henne med för du verkar bevisligen vara ok med att hon knullar sönder sin relation och bli KK med dig, flirtar eller kramas.... så det är väl check! på det med.

    Så vad är det du behöver hjälp med?
  • Anonym (Victor)

    Nu har jag kommit till insikten att hon är bipolär! Klart som fan att jag tänker inte säga något till henne. Hennes man får ta hand om henne. Nu undviker jag henne och med rätta. Svårt att tro att jag trodde att jag älskade henne! Jaja, nu undvek jag kulan. Klart hon gråter över min diss och kåtade upp mig rejält under tiden,  men jobb kommer först!

  • Gman69
    Anonym (Victor) skrev 2022-10-16 08:13:15 följande:

    Nu har jag kommit till insikten att hon är bipolär! Klart som fan att jag tänker inte säga något till henne. Hennes man får ta hand om henne. Nu undviker jag henne och med rätta. Svårt att tro att jag trodde att jag älskade henne! Jaja, nu undvek jag kulan. Klart hon gråter över min diss och kåtade upp mig rejält under tiden,  men jobb kommer först!


    Ja såna kan man vara utan! Du kan åtminstone vara glad att hon var kär i dig och var kanske beredd att ge upp sitt äktenskap och ha barn med dig. Bra för ego, bra jobbat!
  • Anonym (Victor)
    Gman69 skrev 2022-10-16 12:02:32 följande:
    Ja såna kan man vara utan! Du kan åtminstone vara glad att hon var kär i dig och var kanske beredd att ge upp sitt äktenskap och ha barn med dig. Bra för ego, bra jobbat!
    Eller hur!
  • Anonym (Kanske hon)

    Va inte länge du höll dig ifrån tankarna på henne med tanke på andra tråden du startat om henne. Du har ingen aning om hon är bipolär, den som verkar mest ostabil i allt är du själv ts.

Svar på tråden Kollegan är kär i mig