• Mammy2

    Kan man bli överstimulerade av Progynon?

    Hej Alla! 


    Jag har kört FET i stimulerade med Progynon. 


    idag är jag på Ruvardag 2 och har sen morgon mått så illa. Har värk i hela kroppen. Har ont i äggstockarna och magen . Det känns som kramper:( Har haft huvudvärk. 


    Det jag undrar är om att kan man bli överstimulerade med Progynon? 


    jag har tagit Progynon 2 morgonen 2 lunch 2 kväll. Jag tar Lutinus oxå sen en vecka tillbaka . 


    jag mår så skit sen morgon kl 9 :(

    kan jag få några råd/tips om någon har varit med om samma sak ? 


    tack på förhand 

  • Svar på tråden Kan man bli överstimulerade av Progynon?
  • Jag är bara jag

    Jag har inte mått konstigt av Progynon, men vi reagerar alla olika. Även av progesteron. Biverkningar kan slå olika hårt. 

  • Mammy2
    Jag är bara jag skrev 2022-10-07 21:15:55 följande:

    Jag har inte mått konstigt av Progynon, men vi reagerar alla olika. Även av progesteron. Biverkningar kan slå olika hårt. 


    Aa ja vet men att må så här illa låter skumt liksom , jag har jätteont i mina äggledare och buken, samtidigt som jag har ont i hela kroppen:(
  • Jag är bara jag
    Mammy2 skrev 2022-10-07 23:30:13 följande:
    Aa ja vet men att må så här illa låter skumt liksom , jag har jätteont i mina äggledare och buken, samtidigt som jag har ont i hela kroppen:(
    Låter lite märkligt att det ska vara pga medicinerna. Du får hålla koll på vad som händer. Jag vill absolut inte skrämma dig, men jag vet en som fick utomkveds hela 3 gånger efter IVF! Behöver absolut inte vara det, men blir du mycket sämre får du söka vård. Det kan ju vara nån helt annan sjukdom också som bara råkade sammanfalla med FET.
Svar på tråden Kan man bli överstimulerade av Progynon?