• Anonym (Kli)

    Ledsen över att ha kommit över henne?

    Haft en relation med en person i några år som sårade mig extremt mycket senast vi bröt. Vi hade inte träffats på länge nu när vi sågs igen och hamnade i säng, vilket vi gjort flera gånger tidigare. När jag träffat henne förut efter lång tid har jag fortfarande haft känslor och senast i somras kände jag både pirr och lidelse av saknad när jag tänkte på henne. Men, nu kändes allt så himla annorlunda. Sexet var inte lika hett, jag kände inget pirr och blev ganska säker på att jag inte har några känslor alls längre, troligtvis på grund av hur brutalt hon sårade mig(inte med flit) då för rätt länge sen. Sa till henne att det är nog bäst vi går vidare nu, men när hon bara accepterade det utan några invändningar blev jag jätte ledsen och har sen dess tänkt på allt vi delat och hur perfekt jag tyckte hon var för mig, hur himla kär jag var, till och med älskade henne. Normalt att känna så? Är rädd jag innerst inne inte är över henne utan bara intalat mig själv, men då borde väl kroppen ändå ha känt mer när vi sågs och rörde varandra igen? 
  • Svar på tråden Ledsen över att ha kommit över henne?
  • Anonym (---)

    Du låter som att du är ledsen över att bli typ "övergiven". Att du förväntade dig att hon skulle säga något mer än bara ok, på att gå vidare. Du kanske har gillat uppmärksamheten. 

    Men du kommer nog snabbt ur detta eftersom du nu verkar veta att du inte har några känslor kvar. 

Svar på tråden Ledsen över att ha kommit över henne?