• BlåFisk

    Ni med Samsung, symbolerna i samtalslistan???

    Jag håller på att utreda en viktig sak och tittar i samtalshistoriken på en Samsung telefon (foton på listan med alla samtal). 

    Pilarna är enkla att förstå att det är inkommane eller utgående samtal.
    Men det finns en röd lur med en böjd röd pil uppepå, är det ett nekat samtal eller ett ej besvarat samtal?
    Det finns en blå symbol som liknar skylten "förbud att parkera", är den ett nekat samtal eller ett ej besvarat?

    VÄLTIGT TACKSAM FÖR ETT SNABBT SVAR!!!!

  • Svar på tråden Ni med Samsung, symbolerna i samtalslistan???
  • BlåFisk
    Guldnovan skrev 2022-10-19 23:02:48 följande:
    Det blå är ett blockerat nummer.
    Det var lite oväntat ... men du har antagligen rätt.
    Men jag måste ändå fråga, är du helt säker?

    En sak jag tänker är att det fortfarande borde finnas skillnad på missat och nekat....?
  • Gullvivor
    BlåFisk skrev 2022-10-19 23:12:04 följande:
    Det var lite oväntat ... men du har antagligen rätt.
    Men jag måste ändå fråga, är du helt säker?

    En sak jag tänker är att det fortfarande borde finnas skillnad på missat och nekat....?
    Det är inte ett blockerat nummer.. kollade precis själv och de samtal jag avvisat har den där blå symbolen. Står även avvisat när man klickar, tillskillnad från inkommande, missat osv. 
  • Guldnovan
    BlåFisk skrev 2022-10-19 23:12:04 följande:
    Det var lite oväntat ... men du har antagligen rätt.
    Men jag måste ändå fråga, är du helt säker?

    En sak jag tänker är att det fortfarande borde finnas skillnad på missat och nekat....?
    Jag är säker. 

    Det är skillnad precis som du beskrev. 
  • Guldnovan
    Gullvivor skrev 2022-10-19 23:16:41 följande:
    Det är inte ett blockerat nummer.. kollade precis själv och de samtal jag avvisat har den där blå symbolen. Står även avvisat när man klickar, tillskillnad från inkommande, missat osv. 
    Edit: Jag var för snabb. Det blå är som du säger när man klickat bort/nekat ett inkommande 
Svar på tråden Ni med Samsung, symbolerna i samtalslistan???