• Anonym (Hana)

Han är arg på mig över graviditeten

Plussade högst oväntat häromdagen och han skyller helt på mig. Att jag borde ha sagt ifrån att jag hade äl (vilket jag faktiskt inte visste) etc etc... Men trots det så är det så jäkla oväntat... Det var bara nån enstaka dag efter mensen slutat och enda gången han var inne i slidan var för att "hämta glid" så han kunde komma in i rumpan. Men TROTS det blev jag alltså gravid!?

Han ifrågasätter nu också att det öht är hans barn!

Jag vet inte om jag är mer ledsen eller arg, känns så jävla orättvist att jag ska få massa skit. Jag har varit oskyddad i över sju år utan minsta problem, men NU när det knappt var vaginalt alls, då jävlar!?

Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

• Svar på tråden Han är arg på mig över graviditeten
  • Anonym (tramsman)
    Anonym (Hana) skrev 2022-10-20 11:12:47 följande:
    Han är arg på mig över graviditeten

Plussade högst oväntat häromdagen och han skyller helt på mig. Att jag borde ha sagt ifrån att jag hade äl (vilket jag faktiskt inte visste) etc etc... Men trots det så är det så jäkla oväntat... Det var bara nån enstaka dag efter mensen slutat och enda gången han var inne i slidan var för att "hämta glid" så han kunde komma in i rumpan. Men TROTS det blev jag alltså gravid!?

Han ifrågasätter nu också att det öht är hans barn!

Jag vet inte om jag är mer ledsen eller arg, känns så jävla orättvist att jag ska få massa skit. Jag har varit oskyddad i över sju år utan minsta problem, men NU när det knappt var vaginalt alls, då jävlar!?

Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Vilken tramsman. Vill han inte bli pappa, trä på kondom. Speciellt om han visste om att du inte hade eget skydd. Och ja, man kan bli gravid bara några dagar efter mens. Och ja, man kan bli gravid trots att den "knappt är inne" eftersom det kan finnas sädesceller i försatsen. Hade varit bättre att använda glidmedel istället. 
  • Anonym (S)

Tillägg: Dessutom är det inte helt riskfritt att byta anus-vagina-anus, man ska aldrig blanda de två bakterieflororna.

Gör abort och lägg benen på ryggen.

• Anonym (Hana)
    Anonym (S) skrev 2022-10-20 13:38:38 följande:

Tillägg: Dessutom är det inte helt riskfritt att byta anus-vagina-anus, man ska aldrig blanda de två bakterieflororna.

Gör abort och lägg benen på ryggen.

Det har jag inte gjort heller. 

• Anonym (S)
    Anonym (Hana) skrev 2022-10-20 18:49:03 följande:

Det har jag inte gjort heller. 

Nä men så bra då. Du behöver inte vara näsvis när man försöker komma med goda råd.
  • Anonym (A)
    Anonym (tramsman) skrev 2022-10-20 11:16:38 följande:
    Vilken tramsman. Vill han inte bli pappa, trä på kondom. Speciellt om han visste om att du inte hade eget skydd. Och ja, man kan bli gravid bara några dagar efter mens. Och ja, man kan bli gravid trots att den "knappt är inne" eftersom det kan finnas sädesceller i försatsen. Hade varit bättre att använda glidmedel istället. 
    +1
  • Anonym (Hana)

Vadå näsvis? Det enda jag sa var att jag inte gjort det?

• Anonym (Hana)

Och tumme ner? Begriper ingenting.

• Anonym (Fnf)

Och en sådan kille är du med? Usch 

• Anonym (Fnf)

Menar varför tar han inte glidmedel istället för att trycka in den mellan benen på dig av den anledningen. Fy vad tragiskt

• Anonym (…)
    Anonym (Hana) skrev 2022-10-20 19:36:24 följande:

Och tumme ner? Begriper ingenting.

Du är på FL här får man räkna med att 9 av 10 som svarar är idioter..

Har han alltid varit dum i huvudet eller kom det helt plötsligt? 
  • Anonym (Fnf)

Sen att  överhuvudtaget ens vara i röven. Men det är något andra får välja såklart 

• Anonym (U)

Han är uppenbarligen inte den du trodde, skönt ändå att du fick veta det till slut. 

• molly50

Jag antar att han vet att du är oskyddad när du varit det så pass länge?
    Och han skyddar inte heller sig själv,fast han vet att han inte vill ha barn.
    Då ska han inte komma efteråt och gnälla.
    Han borde veta hur barn blir till och att det kan räcka med det lilla för att du ska bli gravid.
    Man är två om att ha sex så han kan inte lägga hela skulden på dig.

• Anonym (helt uppåt väggarna)

Ni låter otroligt omogna båda två ärligt talat.

Oskyddat i sju år...nej, så gör inte en människa som inte har begåvningshinder om man inte vill ha barn. 

Jag vet inte om du ska göra slut före eller efter aborten men det kommer du nog inte att göra ändå så lycka till... *skakar på huvet*

• Anonym (Hana)
    Anonym (helt uppåt väggarna) skrev 2022-10-20 20:23:03 följande:

Ni låter otroligt omogna båda två ärligt talat.

Oskyddat i sju år...nej, så gör inte en människa som inte har begåvningshinder om man inte vill ha barn. 

Jag vet inte om du ska göra slut före eller efter aborten men det kommer du nog inte att göra ändå så lycka till... *skakar på huvet*

Jag är inte det minsta omogen. Har kört natural cycles utan problem tills nu. Och vem säger att jag kommer göra abort? Han är chockad och det kommer lägga sig, men jag är ändå upprörd över att han kunde kläcka ur sig nåt sånt. Vi har barn i tonåren och planerade verkligen inte att börja om, men vi får se hur det blir när vi hunnit smälta det.

Svar på tråden Han är arg på mig över graviditeten