• Odenförsta

    Borttappat, hjälp!

    Hej! 


    Min man har tappat bort låshylsan till sin bil, den man måste ha för att kunna byta däck. Vi har sökt och sökt men hittar den inte Rynkar på näsan 
    Finns det någon som kan hjälpa oss? Hjärta

  • Svar på tråden Borttappat, hjälp!
  • Kvinna1989
    Odenförsta skrev 2022-10-23 17:04:48 följande:
    Borttappat, hjälp!

    Hej! 


    Min man har tappat bort låshylsan till sin bil, den man måste ha för att kunna byta däck. Vi har sökt och sökt men hittar den inte  // Rynkar på näsan 
    Finns det någon som kan hjälpa oss? Hjärta


    Jag hade liknande problem 2 år sedan, (min låshylsa var trasig, japp allt är möjligt...)

    Åkte till ett ställe där dom byter däck, dom kunde inte göra något åt saken men en vanlig bil verkstad kunde, dom fick av däcken.
  • Odenförsta

    Han har ringt återförsäljarens verkstad men de sa att de tyvärr inte hjälpa honom. Lite märkligt, kan tycka att det inte borde vara första gången en sån kommer bort. Tack iaf! 


     


    Kvinna1989 skrev 2022-10-23 18:49:50 följande:
    Jag hade liknande problem 2 år sedan, (min låshylsa var trasig, japp allt är möjligt...)

    Åkte till ett ställe där dom byter däck, dom kunde inte göra något åt saken men en vanlig bil verkstad kunde, dom fick av däcken.
  • Kvinna1989
    Odenförsta skrev 2022-10-23 19:10:20 följande:

    Han har ringt återförsäljarens verkstad men de sa att de tyvärr inte hjälpa honom. Lite märkligt, kan tycka att det inte borde vara första gången en sån kommer bort. Tack iaf! 


     


    Jag tycker ni ska ringa ett till eller två. Min sambo förklarade för mig att egentligen "kan" alla verstäder göra något men att dom tjänar inte direkt så mycket pengar på ett sånt hårt jobb, därför vill många inte göra de :/ 
  • Anonym (D löser sig)
    Kvinna1989 skrev 2022-10-23 20:07:26 följande:
    Jag tycker ni ska ringa ett till eller två. Min sambo förklarade för mig att egentligen "kan" alla verstäder göra något men att dom tjänar inte direkt så mycket pengar på ett sånt hårt jobb, därför vill många inte göra de :/ 
    Nej självklart är det nog så. Menar dom vill ju tjäna på det så de vill att man lämnar in för däckbyte hos dom istället. 

    Men själv gick jag till märkesverkstaden o fick köpa 4 bultar o så skruvade han av dom 4 låsbultarna som jag sparade o även hittade låsbulten qmitt under vintern med snö ute.
Svar på tråden Borttappat, hjälp!