• Vadvetjag00

    Han kollar på andra

    Hejsan, jag vet inte vad jag ska ta mig till och vänder mig till er för kloka råd, snälla behöver verkligen hjälp...

    Jag (22) är tillsammans med min kille (23) och han har slutat tagit på mig, han blir inte heller hård som han blev förut... 

    Låt mig förklara jag har gått upp ganska mycket i vikt när jaag var fit förut pga deprission...

    Men de andra att han har slutat tagit på mig såg jag mer som att han har mycket att göra...

    Men igår kollade jag på en film med han om en som ville bli en porr stjärna, han fick en sådan intensiv blick på skådespelskan som jag glömt att han kunde få, han fick också stånd på direkten på en av de mer erotiska scenerna som han stolt visade upp för mig... Jag tog så illa upp, har glömt hans blick och jag vet att jag inte är sexig längre men vet inte vad jag ska göra, han kollar jämt på instagram och visar mig andra tjejer som han tycker ser bra ut
    .....

    Jag frågade han i kväll om han tyckte jag var sexig och fick till svar "..... Du är ju väldigt..... Söt"

    Och nu sitter jag här... Vet inte vad jag ska ta mig till... Jag har försökt börja träna men de är svårt med deprission... 

    Vi har aldrig sex längre och han tycker jag är äcklig
    ... 

    Vad skulle ni gjort? Har ni varit med om något liknande? 

  • Svar på tråden Han kollar på andra
  • Anonym

    Hej ts. Jag hoppas du är snäll mot dig själv och gör slut med killen. Han är inte det minsta omtänksam eller hänsynsfull. Han beter sig riktigt uselt. Han försöker inte ens vara en hygglig pojkvän. 
    Det är inte en kille som man vill luta sig emot när det blir svårt i livet. Att få barn med en kille som inte tar hänsyn till sina närmaste ska du inte ens tänka på. Gör slut innan du blir ännu mer insnärjd. 
    Ordna med samtalsstöd så att du sätter gränser för dig själv och sätter värde på dig själv. 
    Du är värd att älskas. Låt ingen få dig att tro något annat

  • Anonym (Öh?)

    Va? Menar du att han visar dig bilder på andra tjejer som han tycker är sexiga?
    Men... jag fattar inte... vill du vara ihop med en sån kille?

  • Vadvetjag00

    Han spelar de som han skämtar för han vet att jag ogillar de... Men jag vet inte hur man lämnar på ett hälsosamt sätt...

  • Anonym (---)
    Vadvetjag00 skrev 2022-10-25 09:09:40 följande:

    Han spelar de som han skämtar för han vet att jag ogillar de... Men jag vet inte hur man lämnar på ett hälsosamt sätt...


    Så han gör det med flit alltså. Trevlig kille - not. 

    Det är bara att säga att du inte vill vara ihop med honom längre. Simple as that. Tror du att det kommer bli jobbigt, så ser du till att någon annan är med samtidigt. 
  • Anonym
    Vadvetjag00 skrev 2022-10-25 09:09:40 följande:

    Han spelar de som han skämtar för han vet att jag ogillar de... Men jag vet inte hur man lämnar på ett hälsosamt sätt...


    Bor ni ihop?
  • Anonym (A)
    Anonym skrev 2022-10-24 23:03:29 följande:
    Hej ts. Jag hoppas du är snäll mot dig själv och gör slut med killen. Han är inte det minsta omtänksam eller hänsynsfull. Han beter sig riktigt uselt. Han försöker inte ens vara en hygglig pojkvän. 
    Det är inte en kille som man vill luta sig emot när det blir svårt i livet. Att få barn med en kille som inte tar hänsyn till sina närmaste ska du inte ens tänka på. Gör slut innan du blir ännu mer insnärjd. 
    Ordna med samtalsstöd så att du sätter gränser för dig själv och sätter värde på dig själv. 
    Du är värd att älskas. Låt ingen få dig att tro något annat
    Håller med
  • Lynx123

    En sådan kille passar inte i någons liv. Ju längre du är med honom desto sämre kommer du att må.

Svar på tråden Han kollar på andra