Gravid trots blödning?
Hej.
min mens var 10 dagar sen. Testade mig och de var negativt varje gång. Kände mig dock super gravid och precis som jag var med min första graviditet. När sedan mensen kom, eller vad man ska kalla den? så var de bara en liten blödning. Skulle inte kalla de en mens, brukar ligga i fosterställning av mensvärk och behöva byta skydd ett par gånger om dagen. Denna blödningen kom enbart när jag torkade mig och ingenting i skyddet. Var vartannat rosa och vartannat lite röd utan någon alls koagulering i. Tog test igen men negativt. blödningen slutade efter 3 dagar. Alla mina gravidsympton är kvar. Inte tagit test sen 3 dagar sen. Känns ju dumt att ta test när man blöder.
Ringde barnmorska som tyckte jag bara lät skum ungefär och bad mig ta ett nytt test om en vecka?. Så där får jag ingen större hjälp?
är de någon annan som haft såhär? Ska jag bara intala mig att min mens är jätte konstig och jag inbillar mig allt?
senast jag hade denna typen av blödning var när min son låg i magen. blödde från och till från vecka 6-10.