Tråkigt liv
Mitt liv är extremt tråkigt.
Hur gör man livet värt att leva?
Mitt liv är extremt tråkigt.
Hur gör man livet värt att leva?
Hitta sammanhang där man är uppskattad och där man behövs. Hjälp till i en Röda Korset- eller Stadsmissionenbutik. Hjälp till vid stadsmissionens lunch till hemlösa. Erbjud läxläshjälp till SFI-elever, var volontär på ett katthem, hjälptränare och gräsklippare i barnfotbollsklubben mm.
Okej... får fundera på era förslag. :)
Hitta något som du gillar/vill göra och ta det därifrån, eller känns allt meningslöst? Att bara bestämma sej för något och se till att det händer kan vara ett driv i sej, är ju inte helt säkert att man känner att man vill fortsätta men då får man hitta något annat.
Hitta något som du gillar/vill göra och ta det därifrån, eller känns allt meningslöst? Att bara bestämma sej för något och se till att det händer kan vara ett driv i sej, är ju inte helt säkert att man känner att man vill fortsätta men då får man hitta något annat.
Jag har tråkigt även när jag vet att jag jobbar mot något.
Alltid, oavsett om jag jobbar, studerar...
Om det är vardag eller helg. Det spelar ingen roll.
Allt är liksom... emotionellt obekvämt. Som att jag inte kan känna mig glad, förväntansfull osv.
Vad jobbigt med ett tråkigt liv. Fråga bara de i Ukraina. Tråkigt att leva i skyddsrum flera månader. /s
Vad jobbigt med ett tråkigt liv. Fråga bara de i Ukraina. Tråkigt att leva i skyddsrum flera månader. /s