• Sat 29 Oct 2022 21:30
    3185 visningar
    4 svar
    4
    3185

    Min kille kollar på utmanande tjejer på sociala medier

    Hej,

    Jag upptäckte för en tid sedan att min kille sedan >5 år följer och likear bilder utmanande tjejer på sociala medier. Jag märkte det av en slump när jag kom bakifrån och han satt och kollade/likeade en sådan tjej. Jag sa inget men gick senare in på hans mobil och såg att han verkar göra detta dagligen. Hittade också en stor mängd onlyfans-material nedladdat, tror dock inte han betalat för det utan laddat ner läckt material.

    Samtliga av dessa tjejer har idealkroppen där läpparna är plutiga utan att vara ankiga, brösten är lagom stora och runda, midjan är pinnsmal och röven och höfterna är sådär härligt stor och klämbar. Samtidigt är de vältränade och tonade. De flesta av tjejerna är runt 18-23 år gamla (10 år yngre än vi är) och har onlyfans utöver sina sociala medier. Bilderna är perfekta utan en endaste synlig bristning, cellulit eller rynka och ofta är de såklart lättklädda med sexiga underkläder. Känns som att jag är allt annat än det där vilket gett mig grov kroppsnoja. Måste jag förändras till det där för att duga? Var går gränsen?

    Till saken hör att jag har ett stort behov av närhet och sex, medan han verkar nöja sig med att runka till dessa tjejer, och säkert hårdare porr också. Under min graviditet ville han knappt ta på mig och än mindre ha sex med mig, trots att jag både tog initiativ och lyfte min upplevelse.

    Jag har tidigare aldrig reflekterat kring detta eller porranvändning i allmänhet men nu när jag fann mig i denna situation blev jag otroligt chockad, kränkt och ledsen av upptäckten av allt material och hur han dolt det från mig på ett strategiskt sätt. Efter det har jag försökt tagit mer initiativ till sex t.ex. genom spontanavsugningar och mer kroppslig kontakt i vardagen, jag försökter också vara till lags för att han ska vilja ta initiativ.

    Hur skulle ni reagerat och gjort i mitt läge? Acceptera, släppa det och gå vidare? Hur gör man det när man upplevt svektrauma? Behöver jag ändra på mig och mitt utseende? Jag har hamnat i en livskris. Undanbeder råd om att dumpa. Det här tar upp en stor del av min tankeverksamhet i vardagen och tynger mig verkligen.
  • Svar på tråden Min kille kollar på utmanande tjejer på sociala medier
  • Sun 30 Oct 2022 21:25
    #1

    open.spotify.com/show/5HB0r2Aurv9JSS3H5VtyuK


     


    Lyssna på typ alla av suzanne venkers avsnitt. Det är rent guld för er kvinnor i hur en man fungerar. 


    För din man så rekommenderar jag nog att du kastar boken "no more mr nice guy på honom". 


    Dessa två saker är nog det bästa som hänt mitt förhållande. 


    Dina njor är nog halvsanna. 


    Det skulle nog gynna dig till tusen att göra vad du kan för att bli en riktig snygging i dina egna attribut. 


    Vi män är väldigt visuella varelser. Det är en bra början där. 


    Men det är nog mer krångel än att "han tittar på halvnakna tjejer" eller porr. Men jag lovar att dels podden jag skicka dig är lysande, och Robert Glovers No more mr nice guy skulle vara rent guld om alla män och kvinnor läste samt lyssna på. 


    (Avsnittet där suzanne har med Robert finns även där bland avsnitten jag skickade) 


     

  • Sun 30 Oct 2022 21:48
    #2
    jossfe92 skrev 2022-10-29 21:30:40 följande:
    Hur skulle ni reagerat och gjort i mitt läge? Acceptera, släppa det och gå vidare? Hur gör man det när man upplevt svektrauma? Behöver jag ändra på mig och mitt utseende? Jag har hamnat i en livskris. Undanbeder råd om att dumpa. Det här tar upp en stor del av min tankeverksamhet i vardagen och tynger mig verkligen.
    Om du inte accepterar porr i en relation så får du göra slut. Självklart ska du inte ändra på dig själv utifrån vad EN enda kille i hela världen uppskattar! Det finns gott om killar som gillar dig exakt som du är, garanterat. Däremot behöver du ändra ditt beteende och inte vara en sådan dörrmatta som försöker göra honom till lags med avsugningar och annat.

    Eftersom du inte vill dumpa honom så får du leva med det han gör. Det är bara så. Du kommer att må dåligt, han kommer fortsätta runka till andra tjejers bilder, om du konfronterar honom kommer relationen ta stryk och du kommer att sjunka i respekt, han kanske till och med gör slut om du är för jobbig. Men det är ju så du vill ha det, eller....?
  • Fri 16 Dec 2022 00:05
    #3

    Följer, är me om exakt samma sak. Pma mig om du vill, Gå in o läs mitt tidigare inlägg ungefär samma som ditt. Skickar en kram till dig. 💓🙏

  • Fri 16 Dec 2022 01:42
    #4

    Trolltråd. 

Svar på tråden Min kille kollar på utmanande tjejer på sociala medier