• Lillan2022

Går ner i vikt vecka 29, borde jag vara orolig?

Som rubriken lyder, jag har gått ner 3 kilo senaste veckan, är det normalt under en graviditet att det kan gå upp och ner eller bör jag vara orolig och kolla upp det? Förvånad

någon kanske har varit med om samma sak? 

• Svar på tråden Går ner i vikt vecka 29, borde jag vara orolig?
  • Jag är bara jag

Oavsett om man är gravid eller inte är det väldigt mycket att gå ner. Enda gången jag själv gjort det var när jag hade vinterkräksjukan för många år sen. Vad tror du själv är anledningen? Hur mår du f.ö? Ett extra besök på Mvc kan ju kanske vara läge.

• Lillan2022
    Jag är bara jag skrev 2022-10-31 13:20:28 följande:

Oavsett om man är gravid eller inte är det väldigt mycket att gå ner. Enda gången jag själv gjort det var när jag hade vinterkräksjukan för många år sen. Vad tror du själv är anledningen? Hur mår du f.ö? Ett extra besök på Mvc kan ju kanske vara läge.

Ja jo jag känner samma! Jag mår bra i övrigt, äter som jag gjort under hela graviditeten ( mycket ) då jag inte lidit av något illamående eller något alls så vet inte vad som kan påverka. Ska till min BM i övermorgon så får kanske prata med henne då om jag inte ringer dit redan imorgon! 
  • Jag är bara jag
    Lillan2022 skrev 2022-10-31 15:11:36 följande:
    Ja jo jag känner samma! Jag mår bra i övrigt, äter som jag gjort under hela graviditeten ( mycket ) då jag inte lidit av något illamående eller något alls så vet inte vad som kan påverka. Ska till min BM i övermorgon så får kanske prata med henne då om jag inte ringer dit redan imorgon! 
    Låter som en bra plan. Mår du bra är det säkerligen ingen fara, men alltid bäst kolla upp.
  • Lillan2022
    Jag är bara jag skrev 2022-10-31 17:05:45 följande:
    Låter som en bra plan. Mår du bra är det säkerligen ingen fara, men alltid bäst kolla upp.
    Mår ju som vanligt så det är nog ingenting men för mitt eget lugn så är det väl bäst att kolla Glad
Svar på tråden Går ner i vikt vecka 29, borde jag vara orolig?