• kick081

    Stronger tights löpning?

    Letar febrilt efter nya löpartights men hittar inga jag gillar. Har vanligtvis storlek 38/40 och har testat löpartights i L och 40 men tycker de är tighta i benen men lösa i midjan. Känns också som att rumpan inte får plats. 

    Nån som har tips på löpartights för kraftiga lår och rumpa? Funderar på hur strongers tights funkar på löpning? 

  • Svar på tråden Stronger tights löpning?
  • Mrs Moneybags

    Jag har några av märket Aim'n och de sitter jättebra på kraftig rumpa och lår samt smal midja. De ribbade varianterna är bäst. 

  • kick081
    Mrs Moneybags skrev 2022-11-01 16:22:58 följande:

    Jag har några av märket Aim'n och de sitter jättebra på kraftig rumpa och lår samt smal midja. De ribbade varianterna är bäst. 


    Tack för tipset.
    Har du din vanliga storlek? De ribbade, är de för träning eller mest vardag? 
  • Mrs Moneybags
    kick081 skrev 2022-11-01 16:43:34 följande:
    Tack för tipset.
    Har du din vanliga storlek? De ribbade, är de för träning eller mest vardag? 
    Ja, jag har min vanliga storlek. De är till för träning, men jag har dem även när jag jobbar hemifrån...

    Det är den här modellen jag gillar. Den finns i flera färger: www.aimn.se/products/khaki-ribbed-seamless-tights
  • Crea Diem

    Håller med föregående, Aim'n sitter jättebra när man har lår och rumpa men smal midja! Jag gillar dom ribbade och luxe bäst!

Svar på tråden Stronger tights löpning?