• Anonym (Osäker)

Vad är det för fel på mig? Kommer aldrig till ro :(

Jag kommer aldrig till ro. Har tidigare varit utmattad och äter nu också antidepressiva för återkommande depressioner.

Har en fantastisk man, två underbara barn.
    kan inte förstå varför jag mår dåligt.
    Der värsta är jobbet!
    Är undersköterska och har bytt så många jobb nu.. för kraschar överallt efter ett tag.
    Varit sjukskriven i perioder.

provade ett helt annat yrke, att städa!
    Lönen var sämre, men jag mådde bättre.
    Dock var det dålig lön :(  , så fick komma tillbaka till mitt gamla jobb på demensboende.
    Jag ångrar mig redan!
    Har fått komma tillbaka 2 gånger tidigare på detta jobb. Så chefen skulle inte bli glad om jag sa upp mig i gen.
    Städ jobbet finns kvar om jag vill komma tillbaka. 

känner Mig så totalt misslyckad!
    Vågar inte sjukskriva mig i gen.. :(
    min chef skulle bli tokig på mig.
    Bara börjat i gen för 2 veckor sedan.
    men har sådan panikångest inför all stress och alla måsten. :( hade förträngt detta!
    har gråtit nu i 3 dagar och jag vet inte vad jag ska göra. 

• Svar på tråden Vad är det för fel på mig? Kommer aldrig till ro :(
  • Anonym (Livet är kort)

Är man sjuk sjukskriver man sig. Punkt. Kvittar vad en chef tycker. Inget jobb är värt att man gråter över och vantrivs. Jag sa upp mig med efterföljande straff från a-kassan från ett jobb för jag stod helt enkelt inte ut. Livet är för kort för att slösas bort och inga pengar i världen är värt att man mår dåligt. Fundera på vad som är viktigast i längden. Lönen eller hälsan. Jag vet vad jag skulle gjort i din sits.

• Anonym (A)
    Anonym (Osäker) skrev 2022-11-02 12:44:29 följande:
    Vad är det för fel på mig? Kommer aldrig till ro :(

Jag kommer aldrig till ro. Har tidigare varit utmattad och äter nu också antidepressiva för återkommande depressioner.

Har en fantastisk man, två underbara barn.
    kan inte förstå varför jag mår dåligt.
    Der värsta är jobbet!
    Är undersköterska och har bytt så många jobb nu.. för kraschar överallt efter ett tag.
    Varit sjukskriven i perioder.

provade ett helt annat yrke, att städa!
    Lönen var sämre, men jag mådde bättre.
    Dock var det dålig lön :(  , så fick komma tillbaka till mitt gamla jobb på demensboende.
    Jag ångrar mig redan!
    Har fått komma tillbaka 2 gånger tidigare på detta jobb. Så chefen skulle inte bli glad om jag sa upp mig i gen.
    Städ jobbet finns kvar om jag vill komma tillbaka. 

känner Mig så totalt misslyckad!
    Vågar inte sjukskriva mig i gen.. :(
    min chef skulle bli tokig på mig.
    Bara börjat i gen för 2 veckor sedan.
    men har sådan panikångest inför all stress och alla måsten. :( hade förträngt detta!
    har gråtit nu i 3 dagar och jag vet inte vad jag ska göra. 

Byt jobb till ett där du trivs. Pengar är inte allt, i längden är det mer ekonomiskt med ett jobb där man kan arbeta och få full lön varje månad istället för ett jobb där man sjukskriver sig från. Till slut kan du kanske inte jobba alls. 
Svar på tråden Vad är det för fel på mig? Kommer aldrig till ro :(