• Pandish

    Fler som är i liknande situation eller varit?

    Jag är i vecka 6 och har fortfarande inte några gravid symptomer och tycker det känns konstigt. Förra gången jag var gravid i samma vecka (fick missfall) så hade jag iallafall spänningar i brösten och kände mig uppblåst. 

    Är det fler som har samma under sina första veckor under sin graviditet? Kom det mer tydliga symptomer i vecka 7 eller 8a? 

    Ibland frågar jag mig själv om jag ens är gravid men plussar alltid på stickan. Har bokad indrivning hos barnmorskan om 2 veckor men man börjar ju fundera om det är vanligt 

  • Svar på tråden Fler som är i liknande situation eller varit?
  • Anonym (Bea)

    Fyra graviditeter, inte haft några symptom förrän vecka 8, förutom utebliven mens då. Är olika för alla 

  • Anonym (Symptomfri)

    Jag fick min son för en månad sedan och hade inte ett enda symptom under graviditeten mer än att magen växte och lillen sparkade! Mådde hur bra som helst hela tiden, till och med lite bättre än vanligt. Var väldigt orolig att något var fel i början när jag inte hade symptom, men fick höra att det är precis lika vanligt som att må riktigt dåligt, bara det att man inte hör någon prata om de symptom man inte har :)

Svar på tråden Fler som är i liknande situation eller varit?