• Amelia116

    Stalkad på instagram?

    Hej ,

    Jag behöver VERKLIGEN hjälp av någon som har mer koll än mig på insta-hacks 😅  
    bakgrund: Min pojkvän har ett ex som är liiite galen och har gjort en hel massa konstiga grejer det senaste året, jag behöver veta om hon är HELT knäpp eller om det finns någon app för det här 😅 

    så. Jag har ett privat instagramkonto, har alltid haft. Efter att jag förstod att min killes ex stalkade mig lite så undrade jag om hon även snokar upp min insta. Jag har nu öppnat min instagram publikt ett antal ggr under det senaste året och liksom kollat lägwt. VARJE gång har hon efter högst 15 min varit inne och kollat min story och sedan blockerat mig. Jag vet av erfarenhet nu att hon blockar mig för att försvinna från min storielista så jag håller koll hela tiden och ser att hon dyker upp och sedan försvinner från listan.. 
    Så min fråga är, finns det något sätt för den här människan att få en notis om när jag öppnar min profil publikt? Eller har hon under det senaste året suttit och sökt på mitt namn en gån va 15 min??!😨

  • Svar på tråden Stalkad på instagram?
  • Anonym (Nope)

    Nää hon får ingen notis utan kollar bara då och då om du har privat eller öppen profil.

    Visst äre hemskt med sånna personer men å andra sidan kan man nästan tycka lite synd om sånna som har det behovet! 😄

    Jag har någon som stalkar mig också men ingen aning om vem.. Men någon kollar mina storyn (följer ej) först heter hen "användare_1" tillexempel. Personen har 0 inlägg eller följare, jag blockar för tycker det är obehagligt, men så har vi en ny "användare22" och samma visa om igen 😄

  • Amelia116

    Nej men gud vad hemsk. Det är ju verkligen varje gång jag öppnar min profil så går hon in efter högst en kvart och kollar min story innan hon blockat mig igen , så obehagligt 🙈 men bra att veta iallafall. 
    jag håller med om att man egentligen bara tycker synd om henne, men samtidigt gör hon så mycket konstiga grejer så jag blir stressad. Därför jag måste kolla läget någon gång varannan månad typ 🙈


    Men vad jobbigt för dig med, hoppas vem det nu är ger sig fort !bra att du kan blocka😨

Svar på tråden Stalkad på instagram?