• Wed 9 Nov 2022 22:21
    1278 visningar
    8 svar
    8
    1278

    Hjälp att tolka graviditetstest

    Hej! Vi är två som försöker bli gravida. Här är ett test jag tog idag på eftermiddagen och jag är BIM-3.


    Det är det nedersta jag vill ha hjälp med, de över det är äldre 😅

    Visst är det väl nåt där?

  • Svar på tråden Hjälp att tolka graviditetstest
  • Wed 9 Nov 2022 22:24
    #1

    Jag ser ett svagt streck och då är du gravid 🥰😍😍😍🥰😍🥰 vilken lycka 🥰❤️😍

  • Wed 9 Nov 2022 22:33
    #2

    Här är en till bild på samma test!

  • Wed 9 Nov 2022 22:38
    #3

    Du är gravid, annars hade det aldrig synts någonting 😁😁😁😁 såååå avundsjuk men så glad för eran skull 😍

  • Wed 9 Nov 2022 23:13
    #4
    +1

    På din första bild såg jag strecket direkt. Andra inte lika tydligt men jag ser det! Så jag vågar mig på att säga grattis med!! underbart! 😍

  • Thu 10 Nov 2022 07:07
    #5

    Har testat massa nu, kan aldrig låta bli. Fick ett svagt streck på BIM-7 och tänkte att jag var gravid men sen har jag inte fått något sedan dess förrän nu 🙈 så då tänkte jag att det var ett tidigt missfall eller om det aldrig fäste eller nåt sånt..

    Vågar inte riktigt tro på det här strecket heller. Men ska testa igen i helgen när det är BIM med ett CB test som är lite tydligare så får vi se 😄 har ett digitalt också men det sparar jag till lite längre fram..

    Jag har PCOS så vi har fått hjälp med både Provera och Letrozol för att få till det här. Så man vågar ju knappt tro på att det funkar.. vill inte ha för höga förhoppningar 😅

  • Thu 10 Nov 2022 08:08
    #6

    Har du någon bild på ditt test som du tog nu? Bästa är ju såkalrt att vänta in bim men jag blir otålig jag me! Det är inte lätt att hålla sig! ❤️

  • Thu 10 Nov 2022 08:54
    #7
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-10 08:08:29 följande:

    Har du någon bild på ditt test som du tog nu? Bästa är ju såkalrt att vänta in bim men jag blir otålig jag me! Det är inte lätt att hålla sig! ❤️


    Jag har bara de två som ligger högst upp i tråden :)

    Den översta bilden är nog mest tydlig, där är det testet längst ner som är det färska. Det är ju svaga streck, jag ser ju själv att det är ett men kan ju inte tro på det riktigt, känns helt overkligt. Är lite sån som måste bli överbevisad 😅

    Har också börjat känna smått lite symtom som huvudvärk, illamående och ömma bröst samt lite ?växtvärk? men vet inte om jag inbillar mig för att jag fått ett svagt streck på testet..
  • Thu 10 Nov 2022 09:08
    #8

    Svente: då tycker jag att du bara ska slappna av och njuta. Dom är positiva oavsett svaghet. :) 

Svar på tråden Hjälp att tolka graviditetstest