• TSKiSkane

    Frågor till fluorskeptiska.

    Hejsan, jag har några frågor till er som är skeptiska till fluoranvändning inom tandvården. Hade uppskattat enormt om ni kunde ta 3 minuter och besvara några frågor. Tack så mycket! 


    Frågor till fluorskeptiska personer:


    1.       1. Upplever du att du får en god bemötande när du besöker tandvården? Blir bemötandet annorlunda när du nämner att du inte använder fluor?


    2.       2. Upplever du att tandvården tar dina funderingar på allvar?


    3.       3. Har bemötandet av tandvården gjort att du besöker tandvården mer eller mindre?


    4.       4. Vart har du hittat information om fluorens skadliga effekter?


     

  • Svar på tråden Frågor till fluorskeptiska.
  • Anonym (Skumtomte)

    För det första, jag är inte flourskeptisk och har aldrig hört talas om någon som är det.

    1) Det heter gott bemötande och jag blir inte bemött annorlunda eftersom ingen diskuterar flour hos tandläkaren, någonsin. Jag säger inget, ingen frågar.

    Övriga frågor överflödiga.

  • Anonym (Messerschmitter)
    Anonym (Skumtomte) skrev 2022-11-11 14:31:39 följande:

    För det första, jag är inte flourskeptisk och har aldrig hört talas om någon som är det.

    1) Det heter gott bemötande och jag blir inte bemött annorlunda eftersom ingen diskuterar flour hos tandläkaren, någonsin. Jag säger inget, ingen frågar.

    Övriga frågor överflödiga.


    Och det heter fluor, inte flour som du skriver. Din tomte! Skumtomte! Tomte
  • Anonym (Weardo)

    Samma knäppisar som tror att alla problem de har i livet beror på en x år gammal amalgamfyllning. Helt faktaresistenta.

Svar på tråden Frågor till fluorskeptiska.