• Wed 16 Nov 2022 22:05
    1243 visningar
    1 svar
    1
    1243

    Min sambo tar anabola

    Hej min sambo tar anabola och gjort i snart ett år vi har varit tsm i 6 år, och 5 år av dom här 6 har varit så bra att jag nästan frågat mig om de varit för bra för att vara sant. Jag är en känslig människa vilket gör att jag behöver en partner som kan hantera mina känslor vilket han kunde perfekt och visste hur han skulle göra. 


    Jag sa inget om anabola för jag visste att om jag säger något kommer han antagligen dölja det och han är en vuxen människa och får göra vad han vill mitt ända krav va att jag inte skulle drabbas av det. (Han tar tren vet inte om det spelar någon roll)
    Han har alltid varit en lugn kille som kunnat hantera situationer pedagogiskt, men på sista tiden är det som att något gått snett, han sparkade tex sönder någons sidospeglar och fick honom att börja gråta för han tutade, vilket han fortfarande inte förstår varför det var fel, han kan bli arg på mig för små saker och stå och skrika på mig tills jag börjar gråta och då blir han sur och säger sluta gråta. Förra veckan bestämde jag mig för att ta mod till mig och berätta hur han blivit pch hur det påverkar mig, då säger han bara att det är säkert bara en svacka i livet och att han inte menar något illa. Men det är ingen svacka. Jag tog upp idag att han måste sluta, då säger han att han inte vet om han vill vara med mig längre. Finns det någon där ute som varit med om samma och lyckats lösa det eller vad gör man?? 
  • Svar på tråden Min sambo tar anabola
  • Wed 16 Nov 2022 22:10
    #1

    Man ser till att i smyg skaffa nytt boende, när det är klart meddela att man flyttar ut, när man flyttat ut ringer man polisen och informerar om att han tar anabola steroider.

    Det finns inget att "lösa" här ts.

Svar på tråden Min sambo tar anabola