Kik?
Någon som har erfarenheter av Kik?
Oj tack för alla svar! Tänkte mer på om man är lite sugen på att sex chatta, om det är rätt app.
kollat lite i grupperna, men mest killar i dessa samt bottar.
Finns det andra appar eller sidor där man kan hitta likasinnade?
Alltså, vet man vad man ger sig in på så är det bra. Förstår dock alla som stör sig på bots, men det är bara acceptera dem eller inte vara så aktiv. Ju mer aktiv i grupper osv desto mer bots
Är ju bara massa pedofiler som använder kik nu. Om man använder det så tycker jag man borde ta sig en riktig tankestund och fundera vad som gått fel i ens liv.
Är ju bara massa pedofiler som använder kik nu. Om man använder det så tycker jag man borde ta sig en riktig tankestund och fundera vad som gått fel i ens liv.
Vi har hittat vänner där, inte sexvänner då.
Enligt min erfarenhet är det främst äckliga manniskor som har Kik. Pedofiler, otrogna eller de med konstiga sexuella fetischer. Kvinnor borde åtminstone se Kik som en röd flagg.
Varför tycker du vi är äckliga?
Aha, har inte bra koll på det här men vad intressant. Nu vet jag inte om det kan höra ihop men min kille har aldrig lagt ut någonting på INSTAGRAM. Däremot har han av någon ogrundlig anledning väldigt många sådana bots eller andra kvinnliga följare som är lättklädda där. Kan det alltså komma dit med även om han skulle ha tex kik. Det vet jag inte ens om han har? Vet att han har snapchat iallafall. Det här är något jag faktiskt undrat över 🤔 Särskilt då han aldrig lagt ut någonting. Verkar ju konstigt att de har intresse av att följa någon då väl?
Botar spammar sociala medier, de gör detta för att tjäna pengar.
Aha, har inte bra koll på det här men vad intressant. Nu vet jag inte om det kan höra ihop men min kille har aldrig lagt ut någonting på INSTAGRAM. Däremot har han av någon ogrundlig anledning väldigt många sådana bots eller andra kvinnliga följare som är lättklädda där. Kan det alltså komma dit med även om han skulle ha tex kik. Det vet jag inte ens om han har? Vet att han har snapchat iallafall. Det här är något jag faktiskt undrat över 🤔 Särskilt då han aldrig lagt ut någonting. Verkar ju konstigt att de har intresse av att följa någon då väl?
Min kik sune8888
Skicka pm här Sune?
Hur funkar de med pm
Jag använder KIK, väldigt mycket. Smidigt sätt att chatta, skicka bilder anonymt.
Den racklar ju titt som tätt och det är störande