• Tavo

Kik?

Någon som har erfarenheter av Kik?

• Svar på tråden Kik?
  • Anonym (MR klister)
    Tavo skrev 2022-11-20 07:42:34 följande:
    Kik?

Någon som har erfarenheter av Kik?

Ja
  • Anonym (Pfft)
    Decemberskytt skrev 2022-11-20 17:07:02 följande:
    En man som jag skriver rätt mycket med nu har dock inte pratat om kik, vilket nog bidragit till att han känns mer intressant än många andra. Vi har ändå blivit lite intima i vårt chattande, på ett lagom sätt så här i början.
    Jag ser också Kik lite som en ungdomsapp, kanske jag som missuppfattat det där. Lägger det i samma hög som Snapchat, Tiktok och annat nymodernt som tveksamt uppfyller något slags syfte. Men snap är väl bra för de som vill vara otrogna iom att meddelandena försvinner automatiskt.
  • Tavo

Oj tack för alla svar! Tänkte mer på om man är lite sugen på att sex chatta, om det är rätt app. 

kollat lite i grupperna, men mest killar i dessa samt bottar. 

Finns det andra appar eller sidor där man kan hitta likasinnade?

• Anonym (Skitprogram)
    Anonym (Anna) skrev 2022-11-20 14:46:59 följande:
    Då är du en alltså? 
    Haha! Dröm vidare! Får bara en massa dick-pics från gubbar när jag är inloggad där! Kanske är du som skickar dom "Anna"?
  • Mrjocke

Alltså, vet man vad man ger sig in på så är det bra. Förstår dock alla som stör sig på bots, men det är bara acceptera dem eller inte vara så aktiv. Ju mer aktiv i grupper osv desto mer bots

• Anonym (Anna)
    Anonym (Skitprogram) skrev 2022-11-21 10:04:42 följande:
    Haha! Dröm vidare! Får bara en massa dick-pics från gubbar när jag är inloggad där! Kanske är du som skickar dom "Anna"?
    Å vad smart du är....(not)
    Jag har aldrig fått en dic  pic men däremot dessa kvinnliga botar som undrar om jag gillar tits or ass. 
    Jag chattar bara med folk som har fått min adress. Hur du gör för att få dic pics från vem som helst är ditt problem.  
    Kvinna 56. 
  • Anonym (Skitprogram)
    Anonym (Anna) skrev 2022-11-21 11:56:13 följande:
    Å vad smart du är....(not)
    Jag har aldrig fått en dic  pic men däremot dessa kvinnliga botar som undrar om jag gillar tits or ass. 
    Jag chattar bara med folk som har fått min adress. Hur du gör för att få dic pics från vem som helst är ditt problem.  
    Kvinna 56. 
    Om du är kvinna 56 som använder kik då kanske det inte är något problem för dig. Ber om ursäkt isåfall. Önskar dig lycka till i ditt fortsatta användande av Kik.
  • Anonym (usch)

Är ju bara massa pedofiler som använder kik nu. Om man använder det så tycker jag man borde ta sig en riktig tankestund och fundera vad som gått fel i ens liv.

• Anonym (Skitprogram)
    Anonym (Anna) skrev 2022-11-21 13:14:46 följande:
    Var även med i en dogginggrupp ett tag men klev ur eftersom det var dålig fart på männen. 
    Usch ja, ingen ordning på karlarna nuförtiden Anna. Tur att du kan styra upp.
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (usch) skrev 2022-11-21 13:36:21 följande:

Är ju bara massa pedofiler som använder kik nu. Om man använder det så tycker jag man borde ta sig en riktig tankestund och fundera vad som gått fel i ens liv.

Tala för dig själv du!
  • Anonym (Mike)

Enligt min erfarenhet är det främst äckliga manniskor som har Kik. Pedofiler, otrogna eller de med konstiga sexuella fetischer. Kvinnor borde åtminstone se Kik som en röd flagg. 

• Anonym (Hejhopp!)

Aha, har inte bra koll på det här men vad intressant.  Nu vet jag inte om det kan höra ihop men min kille har aldrig lagt ut någonting på INSTAGRAM. Däremot har han av någon ogrundlig anledning väldigt många sådana bots eller andra kvinnliga följare som är lättklädda där. Kan det alltså komma dit med även om han skulle ha tex kik. Det vet jag inte ens om han har? Vet att han har snapchat iallafall. Det här är något jag faktiskt undrat över 🤔 Särskilt då han aldrig lagt ut någonting. Verkar ju konstigt att de har intresse av att följa någon då väl?

• Anonym (g)
    Anonym (Hejhopp!) skrev 2024-07-26 12:10:05 följande:

Aha, har inte bra koll på det här men vad intressant.  Nu vet jag inte om det kan höra ihop men min kille har aldrig lagt ut någonting på INSTAGRAM. Däremot har han av någon ogrundlig anledning väldigt många sådana bots eller andra kvinnliga följare som är lättklädda där. Kan det alltså komma dit med även om han skulle ha tex kik. Det vet jag inte ens om han har? Vet att han har snapchat iallafall. Det här är något jag faktiskt undrat över 🤔 Särskilt då han aldrig lagt ut någonting. Verkar ju konstigt att de har intresse av att följa någon då väl?

Botar bryr sig knappast om detaljer
  • Anonym (Social)

Skicka pm här Sune?

• Anonym (Sune)

Hur funkar de med pm 

• Anonym (horneysingel)

Jag använder KIK, väldigt mycket. Smidigt sätt att chatta, skicka bilder anonymt. 
    Den racklar ju titt som tätt och det är störande

Svar på tråden Kik?