• Anonym (Snorpan)

Min kille är gay

Hej!
    Det är så att jag varit tillsammans med en kille i 7månader. Det har hänt endel destruktivt i detta förhållande och nu har saker framkommit. Ha. Går på porrklubbar för homosexuella vv när jag har barnen. Han målar naglarna,  bott ihop med en kille, vill låna mina klackade skor vill ha örhänge, vi har inte sex efter det framkom förutom att jag bara ska suga honom. Han använder poppers som används i gay världen för att slappna av i ringmuskeln och blir kåt på kuk. Han har aldrig berättat detta för någon och har hållit på med detta i 30 år.. Han har haft killar hos sig för sex.. Min fråga är om han är gay?? och vad har han mig till??

Seriösa svar tack..

• Svar på tråden Min kille är gay
  • Anonym (Snorpan)
    Anonym (Hetero kille) skrev 2022-11-22 03:19:30 följande:

Men snälla TS han är ju mer bög en hetero. Så ja, har är bisexuell men gillar troligtvis killar mer.

Be om endast bli slickad ifall du vill ha 100% svar! 

känns som att du ställer frågor till svar du redan har? 

Han vill inte slicka eller ha sex med mig och han vet inte varför. Känner mig sjukt oattraktiv..  Men han tycker att jag suger så skönt.. Han har bett om att  frågar efter kuk engång när jag sög och att jag skulle spruta honom i munnen.. Jag blev paff..
  • Anonym (Snorpan)
    Anonym (Fasan) skrev 2022-11-22 10:48:33 följande:

Men då är det ju klart fall vad det är fråga om. 
    Du är hans fasad utåt. Om han inte är öppen med sin läggning utåt och aldrig varit det. Så det är därför han behöver dig.
    Kanske har han lite bisexualitet i sig, men enligt vad du skriver verkar han ju inte alls känna nån attraktion till dig.

Jag tror också att det kan vara så att han har mig som fasad fälr att inte bli påkommen.  Han smyger med sin sexualitet. Jag sa en gång att min paykompis sa inte att han var gay förens senare och då säger han men det är inte så lätt och tittade ner och sedan ut genom fönstret.
  • Anonym (Snorpan)

När jag sover hos honom ligger vi och håller handenbredvid varandra och jag vill ha sex men inte han.

• Anonym (Snorpan)

Jag är bara så förtvivlad.. Vi kar så kul ihop men sedan den andra biten vill han inte 😔🙈

• Anonym (…)
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-22 13:17:25 följande:

Jag är bara så förtvivlad.. Vi kar så kul ihop men sedan den andra biten vill han inte 😔🙈

Men ärligt. Vad ska du med en homosexuell man till?
  • Anonym (Snorpan)
    Anonym (?) skrev 2022-11-22 16:29:33 följande:
    Men ärligt. Vad ska du med en homosexuell man till?
    Jag har nog inte riktigt accepterat och landat i allt ännu. Jag är väl i någon typ av chock..
  • Anonym (?)

Jag fattar inte. Han går på gayporrklubbar, har sex med män och tittar på bögporr. Men han har aldrig sagt till dig att han är gay?

• Anonym (Snorpan)
    Anonym (?) skrev 2022-11-22 22:22:19 följande:

Jag fattar inte. Han går på gayporrklubbar, har sex med män och tittar på bögporr. Men han har aldrig sagt till dig att han är gay?

Nej han har aldrig sagt det rakt ut utan säger lite andra saker så man ska kunna lista ut själv. . Men så är drt ju.
  • Tukt

Är ju lätt att fastna i frågan om hur vida han är gay eller inte. Men i det finns det gott om åsikter, tankar och laddningar.
    Titta i stället på det som inte fungerar. Exempelvis sexlivet- Gör det inte till en läggningsfråga, utan konstatera att det inte fungerar, och att det är ett måste från din sida.
    Tycker annars det verkar vara en person du ska vara kompis med, snarare än att leva i hop med. Så bättre bryta tidigt och kunna fortsätta den vänskapen, än köra det helt i diket.Men strunta i det där med hans läggning. Kan han inte erkänna det för sig själv, kan han förmodligen inte göra det inför dig.

• 19mark82
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-22 23:17:51 följande:
    Nej han har aldrig sagt det rakt ut utan säger lite andra saker så man ska kunna lista ut själv. . Men så är drt ju.
    har har satt på dig nån gång i röven? eller anala lekar allmänt?
  • Anonym (…)
    Anonym (?) skrev 2022-11-22 22:22:19 följande:

Konstigt att vi har samma nick fast jag inte skrev det här.

Han behöver inte säga det. Det är ju rätt uppenbart.
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2022-11-23 00:01:06 följande:
    Konstigt att vi har samma nick fast jag inte skrev det här.

Han behöver inte säga det. Det är ju rätt uppenbart.
    Men det är ju det jag menar. Det blir ju jättekonstigt att vara tillsammans med en kvinna och samtidigt leva så uppenbart gay, men inte säga att man är gay. Då verkar det ju som om han försöker låtsas som om han är straight, fast han samtidigt är öppen med att han har sex med män osv. Han borde ju fatta att TS blir förvirrad och ledsen.
  • Anonym (?)
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-22 23:17:51 följande:
    Väldigt konstigt av honom att vara tillsammans med dig om han vill att du ska lista ut att han är gay.
  • Anonym (Carinata)

Han vill hålla en fasad och du är skiträdd för att vara ensam. Fattar du inte att du skadar dig själv? Varför vara kvar i något så destruktivt och dom inte har någon framtid alls? Ta dig därifrån så snart du kan. Ta hand om dig själv. Han får lösa sitt smygbögande alldeles själv. Han har ju bara dig som en kuliss. Fatta att du är värd så mycket mer. Det är ju snudd på ett självskadebeteende hos dig som stannar kvar. 

• Anonym (Snorpan)
    Anonym (Carinata) skrev 2022-11-23 09:37:18 följande:

Han vill hålla en fasad och du är skiträdd för att vara ensam. Fattar du inte att du skadar dig själv? Varför vara kvar i något så destruktivt och dom inte har någon framtid alls? Ta dig därifrån så snart du kan. Ta hand om dig själv. Han får lösa sitt smygbögande alldeles själv. Han har ju bara dig som en kuliss. Fatta att du är värd så mycket mer. Det är ju snudd på ett självskadebeteende hos dig som stannar kvar. 

Han är lämnad nu 😃👌
  • Anonym (Fasan)
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-23 11:13:25 följande:
    Han är lämnad nu 😃👌
    Oj men berätta mer. Vad sa du, vad sa HAN?
  • Anonym (?)
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-23 11:13:25 följande:
    Han är lämnad nu 😃👌
    Oj, det gick fort.
  • Anonym (Snorpan)
    Anonym (Fasan) skrev 2022-11-23 12:17:57 följande:
    Oj men berätta mer. Vad sa du, vad sa HAN?
    Han har legat med killar/män/transor där trekanter ingått bakom min rygg och att det inte har med mig att göra och inte är något fel på mig alls.. Han vill hålla allt hemligt för att allt är fyllt med skam.  
    Spontant finns en risk i att han fortsätter att må som han gör om han inte kommer fullt ut och visar vem han är.. Men inte mitt problem. Han får stå för den han är och inte blanda in andra under sin falska identitet..  Riktigt svinit.. 

Han är lämnad nu 😃👌
  • Anonym (?)
    Anonym (Snorpan) skrev 2022-11-23 14:20:18 följande:
    Han har legat med killar/män/transor där trekanter ingått bakom min rygg och att det inte har med mig att göra och inte är något fel på mig alls.. Han vill hålla allt hemligt för att allt är fyllt med skam.  
    Spontant finns en risk i att han fortsätter att må som han gör om han inte kommer fullt ut och visar vem han är.. Men inte mitt problem. Han får stå för den han är och inte blanda in andra under sin falska identitet..  Riktigt svinit.. 

Han är lämnad nu 😃👌
    Allt är fyllt med skam, men ändå har han varit öppen mot dig med att han tittar på bögporr och att han tycker det känns konstigt att inte bli avsugen av en kille? Du skrev i trådstarten att du visste att han hade sex med män, men nu skriver du att det har skett bakom din rygg. När och hur fick du veta? Har han smugit med besöken på bögporrklubb också? Tycker hela grejen låter så jäkla märklig.
  • Anonym (Snorpan)

Han har smugit med allt bakom min rygg och nu vet jag..

Svar på tråden Min kille är gay