• Mimmioo

    När plussade ni med 10 mlU/ml test?

    Negativt idag igen, äl+10. Finns det fortfarande hopp? 
    Som det står i rubriken: Vilken dag efter äl plussade ni med känsligt graviditetstest? 


    Hoppas såå på ett plus snart..

  • Svar på tråden När plussade ni med 10 mlU/ml test?
  • Happy80

    Jag har tidigare plussat på äl +8 med cb digital ultratidigt.

    Nu senast fick jag negativt på äl + 8 med cb digitalt ulratidigt men plussade på äl + 11 med cb veckoindikator.

  • Mimmioo

    Tack för era svar! 😊 
    Maggantop, Happy80, Anonym (M): Tog ni (känsligare) tester dagarna innan ni plussade då som visade blankt? 

  • Anonym (M)
    Mimmioo skrev 2022-11-26 07:34:36 följande:

    Tack för era svar! 😊 
    Maggantop, Happy80, Anonym (M): Tog ni (känsligare) tester dagarna innan ni plussade då som visade blankt? 


    Första gången så tog jag bara ett test som var 10mlU/ml och det var positivt, det var just på äl+10 som jag skrev innan. Andra gången så tog jag 10mlU/ml test på äl+9 och äl+11 där båda var negativa. Väntade då in mensen som borde ha kommit på äl+14 men den kom inte så tog ett test på äl+15 som var svagt positivt som också det var 10mlU/ml.
  • Mimmioo
    Anonym (M) skrev 2022-11-26 12:54:02 följande:
    Första gången så tog jag bara ett test som var 10mlU/ml och det var positivt, det var just på äl+10 som jag skrev innan. Andra gången så tog jag 10mlU/ml test på äl+9 och äl+11 där båda var negativa. Väntade då in mensen som borde ha kommit på äl+14 men den kom inte så tog ett test på äl+15 som var svagt positivt som också det var 10mlU/ml.
    Tack för att du ger mig hopp 🙏🏻 känns verkligen som alla plussar så himla tidigt så man blir ju besviken när man själv inte plussar någon gång..
Svar på tråden När plussade ni med 10 mlU/ml test?