• Anonym (Jlolo)

    Min man vill ha trekant

    I ett tag har min man nämnt att ha vill krydda till vårt sexliv genom att ta in en eller fler personer till, Har varit emot detta men jag känner att jag kommer att förlora honom i längden för han verkligen vill. Vi har varit tillsammans i flera år o vi älskar varandra,,, som sagts jag vill inte förlora honom eller uppfattas som omodern

    Nån som har testat? 

  • Svar på tråden Min man vill ha trekant
  • Anonym (K)
    Anonym (Jlolo) skrev 2022-11-25 22:03:21 följande:
    Han vill inte tvinga mig utan övertyga mig. Han har tjatat om detta i  jättelänge att jag inte orkar säga nej eller visa motstånd. Sen ser o hör jag fler o  fler par som gör sånt o att det är inte alls konstigt utan det är mer eller mindre hur moderna par gör numera
    Men vilken störd jävel!!
  • Anonym (Engelska)

    Säg nej om du inte vill.
    Älskar han dig, gör det inget.
    Kanske du kan utmana honom på annat sätt 

  • Ordinär Man
    Sen om du går med på det, och det andra paret ser att du inte alls är bekväm med situationen. Det lär bli en mycket pinsam situation, när din Mac är den enda som vill göra något.
  • Anonym (Lollo)

    Ville ha ta in en extra tjej eller kille? Kan ju spela roll. Kräv kille för isåfall. Det kommer gynna dig. 

  • Anonym (JK)

    Alla har ju faktiskt trekanter o gruppsex nuförtiden, så det är dags att släppa sargen och bli modern, innan han lämnar dig.

  • Anonym (Naturligt idag)

    Idag gör väl alla så här. Tycker du ska ta in en extra tjej, och släpp till pruppen också. Då kommer han garanterat bli nöjd.

  • Anonym (Antik man (på 46 år))

    Bara det faktum att du är rädd att han ska lämna dig vittnar ju om en viss underliggande press och att allt kanske inte står rätt till i er relation. Du skriver att ni älskar varandra, men om han skulle lämna dig för att du inte vill göra något som du inte känner för att göra så kanske inte kärleken var så djup hos honom. 

    Fråga dig själv: Om du hade en kompis som var rädd att hennes kille skulle lämna henne för att hon inte ville göra någonting sexuellt som hon inte kände för, vilket råd skulle du ge henne. 

    Jag har också velat ha trekanter med tidigare tjejer som jag varit med, men eftersom de inte ville så blev det inte heller nåt. Det, om du frågar mig, är en självklarhet. Allt det där om att vara "modern" och ställa upp på trekanter när man inte känner för det är bara BS.Om någonting låter det jävligt gammaldags, där mannens villkor är allt som gäller. År 2023 ska ingen behöva ställa upp på grejer de inte vill göra, DET är modernt. 

  • Anonym (K)
    Anonym (Lollo) skrev 2022-11-27 16:22:29 följande:

    Ville ha ta in en extra tjej eller kille? Kan ju spela roll. Kräv kille för isåfall. Det kommer gynna dig. 


    Håller med. Säg att du gärna har en trekant, men med en extra man i så fall. Då är det nog plötsligt inte lika intressant längre.
  • Ordinär Man

    Uppfattas som omodern för du definitivt inte. Vi lever i en ny form av moralitet där sånt som trekant defintivt inte ingår 

    Om du nu går med på det, och du inte gillar det, kommer han naturligtvis att det, och kött förhållandet bara för ändå 

    Men varför kan han inte få pröva trekant utan dig, om han nu som gärna vill?

  • Anonym (Kfkf)

    Vadå ska du gå med på det bara för att ha kvar honom menar du? Låter ju helt galet. Du tror han nöjer sig där eller?

  • Anonym (Kfkf)

    Låter som han är uttråkad. Men gå inte med på något du inte vill. 

  • Anonym (Man)

    Ja och det var väldigt härlig och upphetsande. Inget vi vill göra varje dag men som krydda någon gång då och då är inte dumt. Problemet är att hitta rätt man om det nu är en extra man man söker.

  • Anonym (Kfkf)
    Anonym (K) skrev 2023-02-23 12:30:46 följande:
    Håller med. Säg att du gärna har en trekant, men med en extra man i så fall. Då är det nog plötsligt inte lika intressant längre.
    Precis. Om han ska få ha in en extra tjej ska ju hon få ha in en extra kille. Annars vill han ju bara vara otrogen med tillstånd för han är nyfiken på andra. 
  • Anonym (Tiramisu)

    Extra kille var najs. Se dem hålla på med varandra var läckert. Blev tyvärr tjafs efteråt.

  • Anonym (D)

    Jag som man vill också ha trekant, det vet min fru, men hon vill inte det. Det respekterar jag, jag skulle aldrig lämna henne pga det. 

    För mig är inte det viktigare är min fru. Det är henne jag gifte mig med och vill leva  med. Allt som rör sexuella biten, ska alltid vara i samtycke från båda håll. 

    Med det sagt, du ska inte ge med dig för hans skull, älskar han dig, så respekterar han dig. Det är inte omodernt att inte vilja ha trekant 

Svar på tråden Min man vill ha trekant