• TestaralltX

    Separation p.g.a. Vuxet barn.

    Hej. Behöver skriva med någon oavsett kön, som Har varit i samma situation. En lösning är inte möjlig, men att få skriva av sig, dela erfarenheter, hjälper mycket. Är 58 år, så det känns riktigt illa, att hennes vuxen dotter 28år, skulle stå i vägen för våran relation. Vi hade det bra i 3,5år och skiljdes åt som särbos en söndag, som vilken söndag som helst. Sen går en del av veckan och på torsdagen ringer hon och vill avsluta förhållandet, jag fattade ingenting. Och bara att ringa i våran ålder och inte sitta ner och prata, var konstigt, inget har varit fel emellan oss, men däremot så har dottern uppvisat ett avvikande beteende. Hon sitter och gråter i samtalet, tycker att det är så jobbigt, då hon fortfarande älskar mig. Tror att det finns någon störning hos dottern, en störning som hon aldrig berättade om, då det hade gett mig en förståelse för det avvikande beteendet.

  • Svar på tråden Separation p.g.a. Vuxet barn.
  • olof 45

    Tror få har varit i en sådan situation... För det låter bra skumt?

    Sa ditt ex alltså att dottern - som alltså är vuxen? Bor själv? - är anledningen til att hon gör slut?

  • Anonym (Teddy)

    Har du inte frågat på 3.5 år ifall dottern har nån störning?

  • Anonym (Öh)

    Fattar inte, hon gör slut med dig pga sin vuxna dotter har problem? Vad är det dör avvikande beteende och varför kan inte hon fortsätta vara särbo med dig även om hon finns där och stöttar sin dotter?

Svar på tråden Separation p.g.a. Vuxet barn.