• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Med satsen i min mun…
  • Anonym (Rem)
    Anonym (Mman) skrev 2023-01-15 00:19:42 följande:
    Va? Du skriver illa! 
    Jag avgör inte alls vad trådstarten gör när hen har sperma i sin mun. Jag hade gått därifrån om jag träffat på ts med sperma I munnen, nöjd? 
    Oavsett pronomen (min/din) i rubriken är det ju uppenbart vad som avses genom frågeställningen och de olika svarsalternativen.
  • Anonym (Sprutarvgärna)
    Mamma1106 skrev 2023-01-14 18:13:11 följande:

    Vi avslutar alltid vårat sex med att jag tar satsen i munnen eftersom jag inte har något skydd. Tycker om det och man slipper allt kladd  :) Det var jag som föreslog det och min sambo har inte tackat nej till det. 


    Jag kommer alltid dubbelt så mycket när jag får spruta i munnen på min fru,väldigt upphetsande, men hon sväljer inte,  gör du det?
  • Mamma1106
    Anonym (Sprutarvgärna) skrev 2023-01-15 15:21:51 följande:
    Jag kommer alltid dubbelt så mycket när jag får spruta i munnen på min fru,väldigt upphetsande, men hon sväljer inte,  gör du det?
    Ja jag sväljer alltid. Har inga problem med det :)
  • Anonym (Sprutarvgärna)
    Mamma1106 skrev 2023-01-15 16:53:30 följande:
    Ja jag sväljer alltid. Har inga problem med det :)
    Gillar du att få fittan slickad samtidigt som du suger?
  • Mamma1106
    Anonym (Sprutarvgärna) skrev 2023-02-08 22:46:48 följande:
    Gillar du att få fittan slickad samtidigt som du suger?
    Ja men sambon är inget fan av oralsex så är mest jag som ger.
  • Man 78
    Mamma1106 skrev 2023-02-13 21:01:36 följande:
    Ja men sambon är inget fan av oralsex så är mest jag som ger.
    Det lät ju väldigt tråkigt för dig eller är det kanske inte något du saknar? 
  • Mamma1106
    Man 78 skrev 2023-02-13 21:06:05 följande:
    Det lät ju väldigt tråkigt för dig eller är det kanske inte något du saknar? 
    Ja jag saknar det massor. Men har ett fantastiskt sexliv på alla andra plan så får vara glad för det.
    Han gör det när han blir sugen på det, men det är inte så ofta och då håller han igång ca 30 sekunder innan han ger upp, så känns som det kvittar. En annan har gett oralsex så man nästan får munkramp haha.

    Var med en kille en gång som gav det bästa oralsex någonsin, så lever på det.
    Jag fantiserar om det när jag tillfredsställer mig själv ibland så får utlopp för det där.
  • Mamma1106
    Anonym (M) skrev 2023-02-13 21:06:04 följande:
    Han får ge lika mycket  som han får
    Haha ja då ligger han typ 1000 ggr back :)
    Men har det bästa sexet med honom för övrigt så får vara tacksam för det. Vill ju att han ska vilja göra det. Jag njuter ju av att ge honom oral njutning,  hade nog inte varit lika kul för honom om jag gjorde det halvhjärtat.
  • Anonym (Petra)
    Anonym (M) skrev 2023-02-13 21:35:27 följande:
    Ja de e ju skönt att du kan fantasier om de iaf hum,  tur att du ni  väger upp de med annat
    ????
  • rostigsaab

    Om jag någongång får chansen att suga en mans penis styv och fortsätta till han får utlösning så vill jag självklart få den i munnen och svälja 🙂

  • Anonym (Man 44)
    rostigsaab skrev 2023-02-13 23:10:29 följande:

    Om jag någongång får chansen att suga en mans penis styv och fortsätta till han får utlösning så vill jag självklart få den i munnen och svälja 🙂


    Nämen. Längesen eller? Är du kvinna? 😊
  • Annnaa

    Inte helt uttömmande svarsalternativ. Jag gillar när han sprutar i ansiktet och munnen på mig. Oftast låter jag sperman rinna ut ur munnen och ner över tuttarna. Självklart slickar jag mina fingrar och smakar på hans goda sats. Det gör honom så kåt Och jag gillar det. 

  • Pussan
    Annnaa skrev 2023-02-17 23:46:01 följande:

    Inte helt uttömmande svarsalternativ. Jag gillar när han sprutar i ansiktet och munnen på mig. Oftast låter jag sperman rinna ut ur munnen och ner över tuttarna. Självklart slickar jag mina fingrar och smakar på hans goda sats. Det gör honom så kåt Och jag gillar det. 


    100% överens med dig. Sprut är så härligt!
Svar på tråden Med satsen i min mun…