• fancyr

Tror ni jag har en god chans till att få jobbet?

Jag vet att det såklart egentligen är svårt att ge ett svar men om man fick reflektera med den information jag har, vad tror ni?

Gick på intervju för verksamhetschef inom ideel sektor för 1,5 vecka sedan. Intervjun enligt mig gick väldigt bra och de frågade även mig när jag kan komma och vad jag tänker mig för lön. Vilket man kanske inte frågar om man inte är en intressant kandidat tänker jag. De önskar att man kan komma så fort som möjligt, jag har 1 mån uppsägningstid. 
    Efter mig skulle de intervjua två personer till (totalt 3 inkl mig) och sedan skulle de kalla till en till träff för att träffa arbetsgruppen (om man var tillräckligt intressant) och sedan skulle man få svar. De ville gärna att man skulle träffa arbetsgruppen så fort som möjligt i så fall. 
    Denna vecka (jag vet inte när) skulle sista personen intervjuas. Jag har än inte hört något från dem. 
    Jag kanske är alldeles för ivrig då jag verkligen vill ha den här tjänsten (min första chefstjänst dessutom) men tänker ni att man fortfarande är en intressant kandidat eller ska jag tänka att de gått vidare?

• Svar på tråden Tror ni jag har en god chans till att få jobbet?
Svar på tråden Tror ni jag har en god chans till att få jobbet?