• Katch91

    Fick ni barn tillslut?

    Jag plussade i måndags. Tredje graviditeten nu sedan augusti. 


    #plus1   5/8-22     mf i v 4+2
    #plus2   1/10-22    mf i v 4+4

    #plus3   28/11-22. Är nu i v 3+4 alt 3+6

    Mina två barn sedan innan 9 och 12år är resultatet från varsitt positivt graviditetstest så allt har kastats om och vänts upp och ner efter mina två tidiga missfall. 


    Har nu svårt att tro på detta och känner mig mest inställd på missfall när som helst.    

    Jag behöver ALLA lyckade stories som finns där ute. Fick ni ert efterlängtade barn tillslut? 

  • Svar på tråden Fick ni barn tillslut?
  • Anonym (U)

    Jag har en vän som har 5 stycken missfall/MA bakom sig som tillslut fick sin dotter. 

    Nu väntar hon nr 2 som blev lite av ett hoppsan. Självklart visste de att oskyddat sex kan leda till ett barn men med sin historik och att hon fortfarande ammade så trodde de inte att det skulle så fort/enkelt. 

  • Anonym (Anonymiosly)

    Jag har fått fyra barn på rad utan missfall. Sen skulle jag försöka med ett sista barn.

    Det tog 14 månader att bli gravid. Fast innan dess fick jag fyra missfall i vecka 4+3. Men jag bara fortsatte att försöka.

    Nu är den sista bebisen 3 år. Glad

    Dock berodde det nog på att jag var 40+ och skulle försöka. Men till slut gick det! Så ge inte upp än! 

  • Katch91

    Tack för svar kära ni!!

    fick ljust ljust brunt på pappret idag 15 dpo. Hoppas verkligen det är inplantationsrester bara. Har ingen smärta i alla fall och inget nytt blod. 


    jag hoppas så att denna tredje graviditet är en sticky!

Svar på tråden Fick ni barn tillslut?