• Anonym (TS)

    Normalt?

    Jag har kommit på att min fru rakar sin fiffi varje gång hon skall på utekväll / fest / krogen / kryssning med sina väninnor.
    Annars låter hon det växa vilt mellan benen. 


    Detta har jag märkt då det är lent och slätt dagen / dagarna efter då vi har samlag.

    Är det en redflag att raka fiffin inför detta, då man annars är orakad?

  • Svar på tråden Normalt?
  • Anonym (Carro)

    Som så ofta på familjeliv; magisk laddning kring könshår 

  • Anonym (leker med tanken)
    Anonym (TS) skrev 2022-12-05 14:02:00 följande:
    Normalt?

    Jag har kommit på att min fru rakar sin fiffi varje gång hon skall på utekväll / fest / krogen / kryssning med sina väninnor.
    Annars låter hon det växa vilt mellan benen. 


     


    Eftersom dessa intimrakningar sker varje gång hon beger sig ut i ett festligt raggmiljö, och inte annars, skulle jag gissa på att hon leker med tanken på att bli uppraggad och har denna ritual för att det skall bli extra pikant stämning en kvällen. Vilket inte är det samma som att faktiskt ha planer på att förverkliga dessa pirrande tankar. 

    Det är inte en redflag, men var heller inte alltför naiv att hon inte skulle vara typen som skulle kunna göra det som så många andra gör på tex. kryssningar.
  • Anonym (va?)
    Anonym (Normalt) skrev 2022-12-05 14:05:06 följande:

    Jag tycker det är normalt att man gör sånt i samband med fest då man allmänt piffar upp sig. Hon kanske t.o.m. gör det för din skull, ifall hon brukar va extra "på" efter att hon varit på galej?


    Om hon rakade murran för hans skull skulle hon väl göra det varje dag och inte bara när hon drar ut på galej med andra?
  • Anonym (va?)
    Anonym (Carro) skrev 2022-12-05 16:57:14 följande:

    Som så ofta på familjeliv; magisk laddning kring könshår 


    Snarare magisk laddning kring FÖRÄNDRINGAR i könshåren vara eller icke vara. TS reagerar inte över att frun HAR könshår, han reagerar över att hon BARA rakar sig när hon ska ut på partaj.
  • Anonym (va?)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-12-05 14:06:16 följande:

    För min del helt normalt att raka sig. Det betyder inte att jag har sex med andra. Däremot känner jag mig snygg och det är det handlar om för mig. 


    Men då rakar du väl dig någorlunda konstant och inte bara när du ska på kryssning?

    Eller är det bara när du ska på kryssning som du har ett behov av att känna dig snygg?
  • Anonym (Leffe Batong)

    Hon har säkert något på gång. Många gifta nyrakade o uppiffade kvinnor har fått smaka batong på kryssningarna och på Girls Night Out. 

  • Anonym (Tyvärr)

    Tråden kanske är gammal. Men ser att många kvinnor vill rättfärdiga det och ge en bild av att det inte är red flag, antagligen för de har råkat ut för frågan nån gång skulle jag tro och inte vill bli misstänkta i framtiden.

    Det är en red flag, min före detta sambo hade samma beteende. Varje gång hon skulle på konferens eller kickoff rakade hon sig len, jag frågade, hon blev arg och sa att det är för att hon delar rum med ..... (kvinnlig kollega) o de är pinsamt, varpå jag svarade men du visar ju inte fittan för henne.

    Men men, mycket riktigt, kåtludret till kärring passade på o gå loss när tillfälle gavs, knullade med flera manliga motparter i samma rang, samt trekant med högt uppsatta osv... blev ett jävla bestyr. Allt kom fram iaf pga lite vädrade bilder som landade hos en av männens fru som sedan nystade upp det lite knullnätverket med bland annat min exsambo i mitten av allt. Mådde skit rätt länge.

    Nej fy fan för kvinnors nekande och förmildrande kring allt. Går man ut med sina vänner går man ut med sina vänner, man går inte ut med en fantasi att jag ska bli påsatt utan att den risken är överhängande, o därför rakar sig, eller att det ska kännas skönt mot en klänning. Då håller man trim ALLTID. Löjligaste jag hört. Att göra könet fint är för att det kan komma visas upp, punkt slut.

  • Anonym (Röda Flaggan)

    Helt klart en Red Flag. Hon vill vara redo för det knapplösa knullet!
    Varför inte fråga henne?

  • Anonym (Mia)

    Jag tror tyvärr att det är red flag. 


    När jag var yngre, singel och var mycket på krogen brukade jag och mina väninnor skoja om att vi struntat i att  raka musen och benen så att vi inte skulle råka hamna i säng med någon. Ärligt, så var det ett effektivt sätt att inte råka dra hem någon för kvällen. 

  • Anonym (Mia)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2024-03-09 15:47:11 följande:

    Tråden kanske är gammal. Men ser att många kvinnor vill rättfärdiga det och ge en bild av att det inte är red flag, antagligen för de har råkat ut för frågan nån gång skulle jag tro och inte vill bli misstänkta i framtiden.

    Det är en red flag, min före detta sambo hade samma beteende. Varje gång hon skulle på konferens eller kickoff rakade hon sig len, jag frågade, hon blev arg och sa att det är för att hon delar rum med ..... (kvinnlig kollega) o de är pinsamt, varpå jag svarade men du visar ju inte fittan för henne.

    Men men, mycket riktigt, kåtludret till kärring passade på o gå loss när tillfälle gavs, knullade med flera manliga motparter i samma rang, samt trekant med högt uppsatta osv... blev ett jävla bestyr. Allt kom fram iaf pga lite vädrade bilder som landade hos en av männens fru som sedan nystade upp det lite knullnätverket med bland annat min exsambo i mitten av allt. Mådde skit rätt länge.

    Nej fy fan för kvinnors nekande och förmildrande kring allt. Går man ut med sina vänner går man ut med sina vänner, man går inte ut med en fantasi att jag ska bli påsatt utan att den risken är överhängande, o därför rakar sig, eller att det ska kännas skönt mot en klänning. Då håller man trim ALLTID. Löjligaste jag hört. Att göra könet fint är för att det kan komma visas upp, punkt slut.


    Herregud! Vilken hemsk människa! 

    Har haft en bekant som var ungefär i samma nivå. Hon var till och med otrogen på din möhippa. Hade ombyte med sexiga underkläder på jobbet i kontorslådan. En mängd män i telefonen där de hette Mia, Jenny osv så att hennes man inte skulle  ana något. 


     

  • Anonym (ful fisk)

    Jag spelar fult och jag säger också att det är röd flagg. Jag är väldigt försiktig med fixning just av den anledningen men nog blir det lite extra trimmat när man har möte med nr 2, i synnerhet som jag aldrig får oralsex av nr 1.
    En annan grej är att sluta använda parfym/krämer med doft, för att inte göra kvinnan på andra sidan misstänksam.   

Svar på tråden Normalt?