• Certifierad

    Den Positiva Tråden

    Det är så mycket negativt här på FL vad gäller relationer, politik och samhället i stort. Kan vi inte försöka lyfta det som är bra istället för och höja stämningen lite!

    Berätta gärna något bra eller positivt du har observerat eller upplevt den närmsta tiden. Jag kan börja:

    Jag är glad och tacksam över att jag äntligen tog tag i träningen och tog mig till gymmet igår tsm med min sambo! Vi var båda peppade efter det.

    Tycker att det är kul att fotbolls VM är på, lätt och starta en diskussion med många om det. 

    Din tur!Solig

  • Svar på tråden Den Positiva Tråden
  • Anonym (Hittade en ring)

    Jag tror min pojkvän kommer fria. För jag hittade en ring i en ask i hans kalsonglåda. Det är inte världens bästa gömställe då jag sköter 90% av tvätten.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Håller med, det behövs mer positivt här. Kommer från rätt käft... jag skriver många bittra inlägg. Men jag vill vara mer som ett par andra här, som alltid är positiva och roliga.

  • Anonym (Går_att_förändra)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-07 15:21:08 följande:

    Håller med, det behövs mer positivt här. Kommer från rätt käft... jag skriver många bittra inlägg. Men jag vill vara mer som ett par andra här, som alltid är positiva och roliga.


    Det går att förändra. Allt börjar hos dig själv. Ditt liv kan väl ändå inte bara ha varit negativt. Du har väl även en del positivt att berätta? :)

  • Anonym (Går_att_förändra)

    Ska börja läsa in kärnämnen på Lärcentrum för att sen vidareutbilda mig till boendestödjare. Känner starkt att jag vill jobba med människor och tror att det kan vara mycket givande.

    Sen går vi mot vår, det är väl positivt om något.

  • Anonym (Help)

    Jag kan behöva en sån här tråd nu, tack. Ibland känner jag att min tro på mänskligheten söndras.

    Fick ett Mail från mitt barns skola igår där de ville gratulera till att han presterat så bra i deras kvartalsrapporter (betyg). Jag klurar på en present för att fira hans framgång.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Går_att_förändra) skrev 2024-02-07 17:05:36 följande:
    Det går att förändra. Allt börjar hos dig själv. Ditt liv kan väl ändå inte bara ha varit negativt. Du har väl även en del positivt att berätta? :)
    Absolut Solig 
  • Anonym (Help)
    Anonym (A) skrev 2024-02-07 20:48:36 följande:

    Friskförklarad från min cancer


    Det var riktigt positiva nyheter!
  • Anonym (A)
    Anonym (Help) skrev 2024-02-07 20:51:51 följande:
    Det var riktigt positiva nyheter!
    Ja, en tung sten är borta😀

    Även om inga garantier finns
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (A) skrev 2024-02-07 20:48:36 följande:

    Friskförklarad från min cancer


    Underbart Glad
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (A) skrev 2024-02-07 20:48:36 följande:

    Friskförklarad från min cancer


    Underbart Glad
  • Anonym (A)
    FillippaFL skrev 2024-02-07 21:12:58 följande:
    Wow! Så glad för din skull.
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-07 21:21:02 följande:
    Underbart Glad
    Tackar ödmjukast
    Glad
Svar på tråden Den Positiva Tråden