• Anonym (Capella)

    Dumpad genom Ghosting

    Blev nyss dumpad av vad jag trodde var mannen i mitt liv. Haft ett förhållande 8 månader och sista tiden så har han dragit sig undan mer och mer? skyllt på stress mm. Nu har han ghostat mig helt, öppnar inte mina meddelanden, ingenting.

    Jag är helt förkrossad, pratar med en psykolog som kallar det för en form av psykisk misshandel.

    Jag vet inte hur jag skall gå vidare

  • Svar på tråden Dumpad genom Ghosting
  • Anonym (Bend)

    Vad tråkigt Gråter Inte mycket du kan göra, dåligt skött av honom. Fegt.
    Du får sörja ett tag nu, och sen försöka släppa det, lämna det bakom dig. En sådan man vill du väl inte ha ändå?
    Det finns andra Solig

  • Anonym (Capella)
    Anonym (Bend) skrev 2022-12-08 06:46:30 följande:

    Vad tråkigt  // Gråter Inte mycket du kan göra, dåligt skött av honom. Fegt.
    Du får sörja ett tag nu, och sen försöka släppa det, lämna det bakom dig. En sådan man vill du väl inte ha ändå?
    Det finns andra Solig


    Jag vill verkligen inte träffa nån annan nu. Varför gör man såhär ens?
  • NinniQX
    Anonym (Capella) skrev 2022-12-08 06:59:30 följande:
    Jag vill verkligen inte träffa nån annan nu. Varför gör man såhär ens?
    För att man är fegis.
  • Anonym (ppp)

    Det har har väl blivit mer och mer vanligt i vårt moderna tid när man bara kan klicka bort kontakter man har online. 
    Mycket trist när man blir utsatt för det. 

    Du kan inte göra mer än att inse att det är slut, och  försöka gå vidare. Tänk att det var bra att du slipper honom, om han är så här omogen och inte kan stå för sina beslut. 
    Var bara beredd på hur du ska hantera det om han hör av sig igen efter ett tag. 

Svar på tråden Dumpad genom Ghosting