• USA111

    Brukar ni skicka julkort till kändisar

    Det ska jag göra i år. Till en iallafall.

  • Svar på tråden Brukar ni skicka julkort till kändisar
  • flygrl

    Nope, aldrig tänkt tanken ens. Som flera före mig undrar jag varför man skulle göra det. Har du lust berätta vem du tänkte skriva till?

  • FillippaFL
    USA111 skrev 2022-12-16 19:28:35 följande:
    Artister får nog mycket brev av fans
    Jag tror att det är ovanligt numera. De får nog däremot DM.
  • Themis

    Bara konstigt.

    Jag är en vanlig människa och jag orkar knappt ens läsa de få julkort som skickas längre- ser ingen poäng med dem alls. 

    Skriv god jul på mail eller fb, ev. med ett trevligt foto, och spara på skogen istället i år.

    Det finns de som behöver den att värma sig med.


    Kan innehålla spår av sarkasm.
  • flygrl

    Kom mha en vän som pm:ade mig på det nog inte är så far out egentligen. Det finns ju kända personer jag på olika sätt uppskattar typ artister, skådisar, idrottsstjärnor osv och då skulle det kanske kunna va en idé skicka dom en hälsning och önska god jul och samtidigt berätta att jag uppskattar det dom gör.

    Nu kommer jag väl ändå inte skicka nån julhälsning till Lauryn Hill, Patrick Stewart, Ronaldo, Nyamko Sabuni eller andra jag uppskattar men jag förstår och sympatiserar deffo med tanken.

    God Jul på er alla i tråden oavsett ni är kändisar eller inte! Tomte

  • Postman
    flygrl skrev 2022-12-17 18:57:37 följande:
    Kom mha en vän som pm:ade mig på det nog inte är så far out egentligen. Det finns ju kända personer jag på olika sätt uppskattar typ artister, skådisar, idrottsstjärnor osv och då skulle det kanske kunna va en idé skicka dom en hälsning och önska god jul och samtidigt berätta att jag uppskattar det dom gör. Nu kommer jag väl ändå inte skicka nån julhälsning till Lauryn Hill, Patrick Stewart, Ronaldo, Nyamko Sabuni eller andra jag uppskattar men jag förstår och sympatiserar deffo med tanken. God Jul på er alla i tråden oavsett ni är kändisar eller inte! 

    God Jul till dig med flygrl.
  • flygrl
    Postman skrev 2022-12-17 20:35:18 följande:

    God Jul till dig med flygrl.
    FillippaFL skrev 2022-12-17 20:44:39 följande:

    Ja, god jul flygrl. Och Postman!


    Tack till er båda!

Svar på tråden Brukar ni skicka julkort till kändisar