• Anonym (Kaffedraken)

    Stod emot MEN....

    Jag träffade på mitt ex på en julfest för ett tag sedan och vi har haft en relation i 9 år fram och tillbaka. Vi har inte varit ett par på 1 1/5 år men hörts då och då. Han har en ny tjej MEN det som hände när vi möttes kan inte deras relation va så bra eller vad tror ni om följande: 
    Han och jag pratade hela kvällen och han sa att han och jag borde egentligen tillhöra varandra , vi har en sexuell kemi som ingen annan han har varit med ( håller helt med i det)  vi har en massa att prata om och vi känner varandra utan och innan.

    Det slutade med att vi tokhångla mitt i natten ute på stan och han sa till mig att ringa veckan efter.  Han sa till mig att han är helt förhäxad av mig och jag är det i han men vår tillit till varandra gör att vi inte kan vara ihop sorligt nog, hur ska vi bygga upp den om vi någonsin kan försöka igen? 

    Han vågar inte vara själv så han har troligen tjejen som en "snuttefilt" elakt men sant....jag har ingen då jag bearbetar vår relation fortfarande *suck* 

    Vad tror ni om denna soppa?

  • Svar på tråden Stod emot MEN....
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vi har som alla andra relationer haft jobbigt på olika sätt. Han är 10 år äldre o gillar att softa på soffan lite för mycket och inte dela med sig om hur han mår/tänker. Jag är en känslomänniska o där krockar vi tyvärr. Jag har ett hett temperament så där krockar vi oxå MEN jag saknar honom och har funderat väldigt mycket på varför jag inte kan släppa han.... jag tycker helt enkelt om honom för mycket. Om ni undrar mer är det bara att fråga 

Svar på tråden Stod emot MEN....