Har tappat ståndet helt efter min brud varit otrogen och det kom fram
Före hon var otrogen var jag hård hela dagarna för henne.
Även fast hon inte gav mig nån upp märksamhet.
Sex 5gånger på 3.5 halft år även fast hon vet jag vill varje dag.
Jag förlät henne för att hon varit otrogen när jag fick reda på det.
Tror på henne och hon lova aldrig mer vara det.
Hon var med ett ex flera gånger under våra första fem år.
Sen jade hon inte varit otrogen sista året.
Vi har ett barn på 3.5 år.vill få det funka.
Vi har börjat ha sex mycke mer nu än tidigare.
Dok ända problemet,tror på oss.
Som sagt förlåtit henne och hon säger jag är den ända och hon vill spendera resten av livet med mig.dok
Känns skit jobbig att jag typ måste strypa jan totalt med gummi band och grejs för att en kunna få den bli hård.
Lch aldrig haft detta problem tidigare i livet.känns verkligen inte bra.dwls att hon ibte tycker om att suga vilket kan göra mig hård.men.aa vet inte riktigt jobbig är som jag känner att jag inte duger.samt att jag vill inte hon ska behöva göra nått hon inte vill.men aa känns helt sjuk att inte kunna bli hård.och desutom går henne x i mina tankar ofta när vi harsex.njuter knappt längre när vi har det.även fast jag är den som är på och vill ha det.men är som att känslan av det försvunnit helt.och känner verkligen ångest av att jag måste strypa han minst 39min före och leka med han gärnet för att ens ha en chans att bli hård.börjsr kännas hopplöst.och börjar undra om detta verkligen kommer funka i längden.kust att jag vet också att hon hatar när jag inte är hård.är en grower.och är jag inte hård finns inte en tanke på sex från hennes sida.och aa undrar om nån har nå råd vill ju få det funka.provat testosteron kurer.men inte ens det hjälper.