• Anonym (Kautur)

Vem är kåtast i ert förhållande?

Vem är kåtast i ert förhållande enligt dig? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är kåtast i ert förhållande?
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (frustrerad) skrev 2022-12-23 15:35:02 följande:
    Är i liknande situation.

För att va lite positiv skulle jag säga att den sexuella frustrationen har hjälpt mig komma igång och hålla igång med träningen. Visst, fortfarande inte mer sex men min kropp mår väldigt bra av träningen så det är ju positivt Skrattande
    Håller med om detta. Träningen hjälper mig faktiskt även psykiskt.
  • Anonym (Kvinna, 35+)
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-23 15:29:54 följande:
    okej, nej det är jag egentligen inte. Jag har väl försökt med olika angreppsätt. Gå till gymmet för att få en snyggare kropp, städa, massera henne, komplimanger, blommor.....

Svårt och jag har inte lyckats ännu.
    Men du lever ju ändå med henne. 
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Kvinna, 35+) skrev 2022-12-23 16:24:03 följande:
    Men du lever ju ändå med henne. 
    Livet är ju inte bara sex, även om man ibland tror det när man läser här på FL. 
  • Anonym (Kvinna, 35+)
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-23 18:00:51 följande:
    Livet är ju inte bara sex, även om man ibland tror det när man läser här på FL. 
    Det har du rätt i, och då får det vara värt det. Själv är jag dock på bristningsgränsen, så blir det ännu mindre så kan jag inte stanna. Jag lever bara en gång. 
  • Camarosmurfen

Jag är kåt oftare, men när vi väl har sex och jag trycker på rätt knappar, då är det definitivt hon som är mest upphetsad. 

Tycker jag ser det mönstret överlag när vi har sex med andra ocjså. När väl tjejerna kommer igång så är de helt överkåta, medans vi killar är lite mer lagomkåta över tid. 

• krille62
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-23 13:52:40 följande:
    Skulle kunna ligga dagligen men kvinnan nöjer sig med 1-2 ggr/år Skäms
    Skulle aldrig bli kvar om jag fick så lite! Några gånger i veckan behöver man i alla fall.
  • Anonym (:( stämmer nog tyvärr)

En sak som ja tycker tydligt pekar på att han är kåtast och det faktiskt inte bara är jag...är det här om analsex. Ja ni vet ju hur killar är med det, de vill gärna prova så ok då, varsågod. Är själv inte speciellt förtjust i det så blir ju för hans skull.

• Anonym (frustrerad)
    Anonym (:( stämmer nog tyvärr) skrev 2022-12-27 02:43:40 följande:

En sak som ja tycker tydligt pekar på att han är kåtast och det faktiskt inte bara är jag...är det här om analsex. Ja ni vet ju hur killar är med det, de vill gärna prova så ok då, varsågod. Är själv inte speciellt förtjust i det så blir ju för hans skull.

Hur menar du med ?ni vet ju hur killar är med det?? Jag kanske är naiv men är det så vanligt att män tjatar om analsex? 

• Anonym (Man 45)
    Anonym (frustrerad) skrev 2022-12-27 07:00:32 följande:

Hur menar du med ?ni vet ju hur killar är med det?? Jag kanske är naiv men är det så vanligt att män tjatar om analsex? 

Sjukt ju! Skulle jag andas om analsex skulle min fru tycka jag var en total sexgalning. Hon vill inte ens suga min penis
  • Mimosa86

Svår fråga, jag vill nog lite mer än han egentligen. Skulle gärna ha det varje dag men min lust påverkas starkt av känsloläget. jag kan vara dyngkåt men så ser jag att han har bara slängt grejer över hela vardagsrummet och sitter och spelar tv spel medan nyfött ligger på golvet blandat med gamla struNoor. Då torkar lusten jävligt fort...

Han däremot skulle kunna ha sex om så en bom slagit ner i huset, vi är sura som fan på varandra och jag går runt i trasiga mjukisar. :)

Anonym (frustrerad) skrev 2022-12-27 07:00:32 följande:

Anonym (Man 45) skrev 2022-12-27 15:30:50 följande:
    Sjukt ju! Skulle jag andas om analsex skulle min fru tycka jag var en total sexgalning. Hon vill inte ens suga min penis
    Är det inte vanligt att killar vill ha det och frågar efter det? Det trodde jag.

• Anonym (frustrerad)
    Anonym (:( stämmer nog tyvärr) skrev 2022-12-27 16:53:08 följande:
    Anonym (Man 45) skrev 2022-12-27 15:30:50 följande:
    Är det inte vanligt att killar vill ha det och frågar efter det? Det trodde jag.

Att många vill prova kan jag definitivt tro men att det är vanligt att män tjatar om det vet jag inte? Säger inte att det inte är så för så kan det säkert va, därav min nyfikenhet :)

Första gången jag frågade en flickvän om det slutade det med motkravet att hon fick knulla mig med fast med en strapon då, kändes som en rimlig överenskommelse 😁
  • Anonym (Kvinna31)

Det är jag som är det i vårat förhållande  

Anonym (frustrerad) skrev 2022-12-27 17:16:43 följande:
    Att många vill prova kan jag definitivt tro men att det är vanligt att män tjatar om det vet jag inte? Säger inte att det inte är så för så kan det säkert va, därav min nyfikenhet :)

Första gången jag frågade en flickvän om det slutade det med motkravet att hon fick knulla mig med fast med en strapon då, kändes som en rimlig överenskommelse 😁
    Ok, jag dömer absolut inte för det. Min egen relation är ju med en dildo, som jag refererar till som min pojkvän, så det är han som frågar om analsex. Tycker det underlättar att föreställa mig ett sexliv om allt inte är perfekt bara på mina villkor hela tiden utan ett givande och ett tagande liksom. 
  • Anonym (frustrerad)
    Anonym (:( stämmer nog tyvärr) skrev 2022-12-27 18:38:19 följande:
    Ok, jag dömer absolut inte för det. Min egen relation är ju med en dildo, som jag refererar till som min pojkvän, så det är han som frågar om analsex. Tycker det underlättar att föreställa mig ett sexliv om allt inte är perfekt bara på mina villkor hela tiden utan ett givande och ett tagande liksom. 

Haha, jag missade den detaljen 😂 Själv är jag i ett ganska ensidigt förhållande med min högerhand.

Men håller helt med att det är ett givande och tagande när det är som bäst (och med en till person 😂)

Svar på tråden Vem är kåtast i ert förhållande?