Vem är kåtast i ert förhållande?
Vem är kåtast i ert förhållande enligt dig?
Vem är kåtast i ert förhållande enligt dig?
Jag är kåt oftare, men när vi väl har sex och jag trycker på rätt knappar, då är det definitivt hon som är mest upphetsad.
Tycker jag ser det mönstret överlag när vi har sex med andra ocjså. När väl tjejerna kommer igång så är de helt överkåta, medans vi killar är lite mer lagomkåta över tid.
Hur gör man med lika kåta?
En sak som ja tycker tydligt pekar på att han är kåtast och det faktiskt inte bara är jag...är det här om analsex. Ja ni vet ju hur killar är med det, de vill gärna prova så ok då, varsågod. Är själv inte speciellt förtjust i det så blir ju för hans skull.
En sak som ja tycker tydligt pekar på att han är kåtast och det faktiskt inte bara är jag...är det här om analsex. Ja ni vet ju hur killar är med det, de vill gärna prova så ok då, varsågod. Är själv inte speciellt förtjust i det så blir ju för hans skull.
Hur menar du med ?ni vet ju hur killar är med det?? Jag kanske är naiv men är det så vanligt att män tjatar om analsex?
Hur menar du med ?ni vet ju hur killar är med det?? Jag kanske är naiv men är det så vanligt att män tjatar om analsex?
Svår fråga, jag vill nog lite mer än han egentligen. Skulle gärna ha det varje dag men min lust påverkas starkt av känsloläget. jag kan vara dyngkåt men så ser jag att han har bara slängt grejer över hela vardagsrummet och sitter och spelar tv spel medan nyfött ligger på golvet blandat med gamla struNoor. Då torkar lusten jävligt fort...
Han däremot skulle kunna ha sex om så en bom slagit ner i huset, vi är sura som fan på varandra och jag går runt i trasiga mjukisar. :)
Det är jag som är det i vårat förhållande
Haha, jag missade den detaljen 😂 Själv är jag i ett ganska ensidigt förhållande med min högerhand.
Men håller helt med att det är ett givande och tagande när det är som bäst (och med en till person 😂)
Hon brukar vara kåtare än men nångång ibland