• Anonym (S)

Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar

Tankar?

• Svar på tråden Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar
  • Anonym (f*** off)
    Anonym (pernilla) skrev 2022-12-23 18:05:23 följande:
    Detta ska du ta i enrum med chefen. Du ska också ta det med fackliga representanten
    Gjort. Chefen tror inte på mig, mannen är "för snäll för sånt". Och gissa vem som är fackrep på mitt jobb.
  • Anonym (pernilla)
    Anonym (f*** off) skrev 2022-12-23 21:13:46 följande:
    Gjort. Chefen tror inte på mig, mannen är "för snäll för sånt". Och gissa vem som är fackrep på mitt jobb.
    Då ska du gå till facket centralt och berätta
  • Anonym (Kvinna ...)
    Anonym (Visa respekt!) skrev 2022-12-23 17:19:16 följande:
    Fast vad är det du inte förstår?

De flesta tjejer i 20 årsåldern ville inte bli uttittade eller raggade på av 50 åriga män, män som är i deras pappas ålder.

Om tjejer säger att det är så både unga i 20 årsåldern och äldre som ju varit 20 och upplevt så säger du alltså att det inte är så?

Du säger alltså att dom tjejerna och kvinnorna som säger så inte egentligen tycker så?

Du tycker inte att det är något problem men du kan väl inte avgöra vad tjejer och kvinnor tycker?

Det finns unga tjejer som vill ha äldre män med de flesta vill faktiskt inte det.
    Unga tjejer vill oftast inte ha män i sin pappas ålder varför är det svårt att förstå?

Vem är du att avgöra vad tjejer och kvinnor upplever? 
    Vet du mer vad unga tjejer och kvinnor som varit det känner och tycker? 

Det är respektlöst mot dessa tjejer och kvinnor att du anser att dom har fel och inte alls känner och upplever det dom gör. Du skrattar dom rakt upp i ansiktet och tar dom inte på allvar, fruktansvärt respektlöst.

Ta dom tjejerna på allvar och inse att det finns tjejer som vill ha äldre män det flesta i 20 årsåldern vill inte ha män i 50 årsåldern, varför är det så svårt för dig att förstå det?

Vad är ditt problem med det ?

Du talar alltså om vad kvinnor känner och tycker och tycker att du har rätt och dom har fel. Lyssna till tjejer och kvinnor vad dom säger och respektera vad dom säger.

Det är inte fel om en äldre man och en ung kvinna bägge vill bli tillsammans men att stirra suktande eller ragga på ett utmanande sätt upplever många unga kvinnor som jobbigt, det måste du faktiskt respektera.
    Håller med, men det kommer aldrig ALDRIG gå in. 
  • Anonym (Charlie)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2022-12-23 23:38:43 följande:
    Nej, Kaffedraken vill ju vara en martyr. Det är så synd om honom.
  • Anonym (Kfkf)
    Anonym (Förståndig) skrev 2022-12-23 09:24:53 följande:
    Jag tror TS är förståndig och begriper att män i 50-årsåldern som suktar efter 20-åriga kvinnor är sexfixerade monster. Medan däremot 50-åriga kvinnor som suktar efter vältränade 20-åriga pojkar är moderna, självständiga och bejakar sina lustar.
    Äh det är lika äckligt det 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Charlie) skrev 2022-12-23 23:42:36 följande:
    Nej, Kaffedraken vill ju vara en martyr. Det är så synd om honom.
    Ja, jag tycker synd om mig själv. Det skulle kvinnor också göra, om de varit med om samma.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2022-12-23 23:38:43 följande:
    Jag håller inte med. Allt där är felaktigt.
    Och jodå, det går in. Men när man inte läser vad jag skriver...
  • En glad tjej

Rör mig inte i ryggen ett dugg. Det finns ju omvänt också, äldre kvinnor som gillar yngre män. Så länge alla är vuxna får de göra som de vill.

• Anonym (Kaffedraken)
    En glad tjej skrev 2022-12-24 07:36:51 följande:

Rör mig inte i ryggen ett dugg. Det finns ju omvänt också, äldre kvinnor som gillar yngre män. Så länge alla är vuxna får de göra som de vill.

Så tycker jag också. Om båda vill och har valt det själva, får dom att må bra, så angår det inte mig. Kul för dom.
  • Anonym (Kaffedraken)

Men jag har sett att många kvinnor har problem med män som vill ha yngre kvinnor.
    Det är mindre positivt än när kvinnor vill ha yngre män.
    Speciellt sexet är problematiskt. Den unga kvinnan blir utnyttjad.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 09:27:45 följande:
    Aha, ja då är jag med.
    Mmm, dom njuter av livet som plötsligt känns väldigt härligt och roligt Solig
    Om män vill njuta av att livet känns härligt och roligt när han får uppmärksamhet från en yngre kvinna, då tycker kvinnor att mannen är patetisk. Varför kan han inte träffa nån i sin egen ålder?
    Tänk på alla singelkvinnor som sitter där ensamma och längtar efter en man.
  • Anonym (Julros)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-24 06:42:45 följande:
    Ja, jag tycker synd om mig själv. Det skulle kvinnor också göra, om de varit med om samma.

Vad har du varit med om då?
  • Anonym (Julmirakel)

Idag på självaste julafton är det en tid där önskningar kanske kan slå in. Vem vet, kanske man får besök av tre julandar i form av tre bedårande gulliga 20åriga tjejer enbart klädda i glitter? 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Julmirakel) skrev 2022-12-24 11:22:10 följande:

Idag på självaste julafton är det en tid där önskningar kanske kan slå in. Vem vet, kanske man får besök av tre julandar i form av tre bedårande gulliga 20åriga tjejer enbart klädda i glitter? 

Ja. Jag hoppas på att min unga granne ringer på och är julsugen. Sexig tomtenissa. Hon har stora bröst Tomte
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (S) skrev 2022-12-24 11:49:10 följande:

@ Kaffedraken, psykisk ohälsa kvalar man in på när personen är instabil gillar sina egna inlägg samt för dialog med sig sj schizofren. Tycker det är vidrigt motbjudande med gubbar som spanar in mina syskonbarn som ett köttstycke. Spela roll ung som äldre vs tvärtom lika vidrigt desperat iaf oavsett man som kvinna. Seriöst ge upp skapa 10 desperata offerkofta trådar om dagen och älta 20 åringar oavsett om personen är myndig så får man likt förbannat peddo vibbar om dig.

Det får du säkert. Ja, det tror jag.
  • Anonym (S)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-24 11:51:18 följande:
    Det får du säkert. Ja, det tror jag.
    Låter möjligtvis efternamnet Rosengren bekant för dig?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (S) skrev 2022-12-24 12:10:29 följande:
    Låter möjligtvis efternamnet Rosengren bekant för dig?
    Nej, kan jag inte påstå.
  • Anonym (Charlie)

Kaffedraken, du inbillar dig att kvinnor generellt går omkring och tycker saker om äldre män och yngre kvinnor. Det jag läser är all kvinnor har råkat ut för oönskad uppvaktning från äldre män när de är eller varit i 20-års åldern och därför avråder från det. Vissa är arga, upprörda över att du inte förstår en sån basal sak, andra tänker tillbaka på det och kommer ihåg hur de blev trakasserade och därför är arga, kallar dessa för snuskgubbar eller annat. Alla dessa kvinnor är frustrerade på att du inte vill förstå det.

vad du gör (i stället för att ha förståelse) är att reagera med passiv aggressivitet, sen skriver du också saker som -om alla mår bra, båda parterna är kära, allt känns så bra- ingen jävel tycker väl annorlunda såklart, men i ditt huvud så är det du och den fiktiva unga kvinnan mot världen. Sen för att spä på saker ytterligare så påstår du också att allt är så jävla orättvist mot män eftersom det är så jävla positivt med äldre kvinnor o yngre män. Det har jag aldrig sett heller, det är varken mer eller mindre positivt . Du vill bara berätta hur synd det är om dig och män i stort. Sluta fabricera saker, du älskar att vara en martyr. Kanske passande i juletider, jesus var ju en också.

Svar på tråden Gubbar 50år som suktar efter 20 åringar